خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: راهکار برون رفت از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی به مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۱۱۰۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به مردم راه‌حل برون رفت از آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در چهارمین جلسه شورای بسیج شهرستان بهار بیان داشت: راه‌حل و راهکار برون رفت از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی به مردم است.

وی افزود: طلاق و اعتیاد دو آسیب جدی است که در سطح شهرستان بهار وجود دارد  و برای مقابله با آن مسئولین ذیربط باید کمک کنند تا این دو آسیب به حداقل برسد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: ما الگو داریم و باید با ترویج آن مردم را به سمت سبک زندگی اسلامی سوق دهیم نه سبک زندگی غربی.

وی با اشاره به ضرورت انجام کارهای فرهنگی عنوان کرد: امروز جوانان باید در تشکیل خانواده به الگوهای ارزشی در جامعه توجه داشته باشند.

هندی‌ورکانه با بیان اینکه مهریه‌های سنگین باعث متلاشی شدن خانواده‌ها می‌شود، ابراز داشت: ازدواج در دین اسلام سفارش شده است بنابراین خانواده‌ها در امر ازدواج سخت‌گیری نکنند.

وی بیان داشت: بعضی از خانواده‌ها از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی فاصله گرفتند و این باعث شده است که آسیب جدی در جامعه به وجود بیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات