خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

زور آمریکا به انقلاب اسلامی نمی رسد

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران بخاطر جانفشانی شهدا و درایت رهبری انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۴۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آیین گرامیداشت شهید افتخار کوچه آبروی محله در شهر طبس مسینا گفت : یکی از راههای پاسداری از ارزشهای انقلاب و خون پاک شهدا برگزاری یادواره شهداست.


وی اظهار داشت: امروز کشور ایران اسلامی که در زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، علمی ، پزشکی ، نظامی به پیشرفت های خوبی دست یافته و مقتدرانه درمقابل استکبار ایستادگی کرده بخاطر جانفشانی شهدا است .

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: جامعه امروز ما نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد و فضا برای رونق کسب و کار آن هم در فضای نشاط آور فراهم است .


وی گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران بخاطر جانفشانی شهدا و درایت رهبری انقلاب است.

مزگی نژاد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شهدا نقش آفرین بودند و عده زیادی از این عزیزان در تبعیت از امام راحل (ره) در راه دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی افزود: انقلاب اسلامی ویژگی های بارزی نسبت به سایر انقلاب ها دارد که بزرگ ترین ویژگی آن شکل گیری بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) توسط امام خمینی(ره) بود، امام (ره)انقلاب اسلامی را  شکل دادند و دشمنان بساط خود را جمع کرد و از کشور رفت.


وی عنوان کرد: آنان تصورشان این بود که انقلاب اسلامی در آن زمان و شرایط قادر به اداره کردن کشور ایران نخواهد بود ولی در حال حاضر می بینیم که همان دشمنان دنبال میز مذاکره ای می گردند تا با ما پای میز مذاکره بنشینند.


وی گفت: انقلاب اسلامی امروز به دنیا فهمانده است که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند؛خودشان امروز اعتراف می کنند که زورشان به انقلاب اسلامی نمی رسد.

 مزگی نژاد در ادامه بیان داشت: عطر شهادت امروز در جامعه اسلامی منتشر شده است و انسان هایی تربیت شده اند که نصرت الهی را در پیروی از راه شهدا و استقامت راهشان دیده اند.

 

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها