خبرگزاری بسیج: دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان ری از مقابل کانون فاطمیه باقرشهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۳۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در آئین بدرقه این دانش آموزان آرزومندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم،  اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان از این سفر معنوی بیشترین بهره معنوی را ببرند و با رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان در دروان دفاع مقدس از نزدیک آشنا شوند.

وی افزود: اولین کاروان راهیان نور خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای به منطقه غرب اعزام شد و دومین کاروان راهیان نور امسال نیز برای زیارت یادمان های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

سرهنگ اصغر آرزومندی افزود: ۱۶۰ دانش آموز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند و یادمان های شلمچه، اروند، پادگان دوکوهه، دهلاویه و چند یادمان دیگر را زیارت خواهند کرد . وی ادامه داد: به همراه این کاروان، سه مبلغ خواهر، یک روحانی و چهار نفر راوی به منظور پر بار تر شدن محتوای این سفر معنوی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم از سوی سپاه و آموزش و پرورش انجام شده و به مدت چهار روز در خدمت دانش آموزان عزیز خواهیم بود.  

 

 

ارسال نظرات