استاد حوزه گفت: متاسفانه چند سالی است در ایران هم بعضی افراد برای فروش بیشتر کالاهای خود از زنان سوء استفاده می کنند و مقام معنوی و والای زن را به این ترتیب پایین آورده و در حد یک مکمل فروش پایین آورده اند.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۷۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات مقام والای زن را تنزل می دهدحجت‌الاسلام محمود محققیان نویسنده و استاد حوزه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت:  نظام سرمایه داری از زنان برای افزایش درآمد مالی خود استفاده می کند و در غرب از زنان برای کارگری به بهانه تساوی حقوق استفاده کردند.

وی افزود: آنها کالاها را به واسطه زیبایی زن تبلیغ می کنند متاسفانه چند سالی است در ایران هم  بعضی افراد برای فروش بیشتر کالاهای خود از زنان سوء استفاده می کنند و مقام معنوی و والای زن را به این ترتیب پایین آورده و در حد یک مکمل فروش پایین آورده اند.

حجت‌الاسلام محققیان تصریح کرد: عده ای برای تبلیغات از زنان استفاده می کنند و به این ترتیب زن مانند ربانی است که به کالا می بندند تا مشتری جذب ان شود و بعد از خرید کالا ربان را می کنند و به گوشه ای پرتاب می کنند. این افکار ضد اسلامی است . نقطه مقابل دین ما می باشد.

استاد حوزه بیان داشت: زن شخصیت والای انسانی دارد و بالاترین مقام برای زن است ولی با این کار زن در حد فروشنده و عامل فروش پایین می آید. بسیاری از نمایشگاه داران و تاجران از زنان به عنوان ابزاری برای تبلیغ کالاهای خود استفاده می کنند در صورتی که باید به فکر کیفیت و قیمت و روش های بهتر باشند.

 

 

ارسال نظرات