بهرامیان گفت: دشمنان این نظام به دنبال تضعیف ارکان نظام اسلامی و ایجاد تفرقه و ناامنی هستند، اما طبق تاکید رهبری معظم انقلاب باید هوشیار باشیم و در مقابل دشمنان وادادگی نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۶۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید بر لزوم یادآوری دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: یکی از عوامل پیروزی ما همین دشمن شناسی بوده که توطئه‎های دشمنان را خنثی کرده است که رهبری معظم انقلاب نیز با سخنرانی‎های داهیانه و روشنگرانه خود در ارتباط با نقشه‎ها و توطئه‎های دشمنان، تمامی اقدامات آنها را نقش برآب می‎کرد و آبی بر آتشی که دشمن علیه ما برپا کرده می‎ریخت.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در ادامه بیان داشت: در حال حاضر دشمن دیگر به روش‎های گذشته به مقابله با ما نمی‏ پردازد بلکه هر روز با نقشه‎ها و پیچیدگی‎های ظریفتری با ما مقابله می‎کند و تحت عناوین جدید چون قراردادها و معاهدات بین‎المللی چون2030 و... به صورت به ظاهر قانونی اما در اصل غیرقانونی و حسابگرانه با ما مقابله می‎کنند، ازاین جهت می‎طلبد شناخت خود را نسبت به دشمن و توطئه‎های انان افزون سازیم.

بهرامیان با تاکید بر لزوم دشمن شناسی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام باورهای دینی ما را دست گرفتند و آنها را طاقت نمی‎آورند و به دنبال تضعیف ارکان نظام اسلامی و ایجاد تفرقه و همین طور ناامنی هستند، اما طبق تاکید رهبری معظم انقلاب باید هوشیار باشیم و و موقعیت شناسی داشته باشیم و در مقابل مشکلات و دشمنان ایستادگی کنیم و وادادگی نداشته باشیم، چراکه وادادگی و تسامح به نفع کشور و ملت ایران نخواهد بود و هر چقدر که در مقابل دشمن انفعال به خرج می‎دهیم آنها جری‎تر می‎شوند.

ارسال نظرات