چند ماهی است تعدادی از خبرنگاران و رسانه های هشترود در مورد عدم دعوتشان به برخی از جلسات دایر شده در فرمانداری مانند جلسه کمیته اشتغال گلایه دارند.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۲۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دعوت گزینشی در جلسه روز یکشنبه اشتغال که با مراسم معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود مزید بر علت گشت تا این انتقاد از سوی خبرنگاران دوچندان شود.

دعوت گزینشی و انتشار اخبار بصورت کنترل شده این شائبه را مطرح می سازد که دستِ دولتمردان شهرستان نسبت به امر اشتغال در چند سال اخیر #خالی است و ما امروز با رشد افزایش نرخ مهاجرت به علت بیکاری در منطقه مواجه هستیم.

دست خالی دولتمردان در امر اشتغال به حدی است که وقتی سری به شهرک های صنعتی منطقه می زنیم با درهای قفل شده و خانواده های بیکار شده مواجه می شویم که گاها نیز مورد انکار مسئولان قرار می گیرد.

در تعدادی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی نیز گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت حق و حقوق کارگران شنیده می شود که نیاز است بازرسان اداره کار دقت بیشتری بخرج بدهند.

اصرار خبرنگاران برای حضور در چنین جلساتی ارائه مشکلات اینچنینی است که گاها مورد غفلت مسئولان قرار می گیرد.

آقایان مسئول؛ صدای مردم منطقه را بشنوید و درمانی برای آن ها داشته باشید تا بیش از این با روستاهای خالی از سکنه و حتی شهری مُرده در آینده مواجه نشویم.

ارسال نظرات