مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران بزرگ گفت: از مردم و دانشگاهیان دعوت می‌کنیم امروز هم‌صدا با مسلمانان در حمایت از قدس در تجمع امروز در میدان فلسطین شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۲۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مصطفی ابراهیمی مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران بزرگ با اشاره به برگزاری تجمع امروز که در دفاع از حریم قدس از ساعت 15 در میدان فلسطین برگزار می‌شود، گفت: آمریکای جنایت‌کار به همراه رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز آنچنان گستاخ شده‌اند که احساس می‌کنند هرکاری دلشان خواست را می‌توانند انجام دهند.

ابراهیمی افزود: ما در مقابل این گستاخی و بی حرمتی به مسلمانان سکوت نخواهیم کرد و از تمام انسان‌های آزادیخواه و مسلمان هم می‌خواهیم که به اعتراضات خود در مقابل سیاست‌های خصمانه استکبار سکوت نکنند.

وی ادامه داد: ما نیز در شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران بزرگ هم صدا با مسلمانان جهان در اعتراض به طرح آمریکا درخصوص انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس و همچنین در حمایت از قدس و مسلمانان فلسطین در تجمع امروز در میدان فلسطین شرکت خواهیم کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: از آحاد مختلف مردم مخصوصا دانشگاهیان و نخبگان انتظار داریم تا با حضور در تجمع امروز یک بار دیگر با صدای بلند مظلومیت مسلمانان فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و در مقابل بی احترامی به قبله اول مسلمین بایستند.

 

ارسال نظرات