سردار حسین مصطفی‌پور بابیان اینکه دشمن دنبال از بین بردن فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» از جامعه است، گفت: دشمن از صدر اسلام تا به‌امروز به‌دنبال آن است تا نگذارد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر در جامعه محقق شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۹۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم یادواره اولین شهید مدافع‌حرم شهرستان رودبار شهید نوید صفری طلابری با حضور خانواده‌معظم‌شهدا، ائمه جمعه شهرستان، مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
فرمانده تیپ تکاور میرزاکوچک گیلان، در این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در یادواره شهید صفری، امر به معروف و نهی از منکر را حلقه مفقوده جامعه امروز برشمرد و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر حلقه مفقودی جامعه امروز است که تنها از آن سخن گفته می شود و به آن عمل نمی شود.
سردار حسین مصطفی پور با بیان اینکه دشمن دنبال از بین بردن فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» از جامعه است، گفت: دشمن از صدر اسلام تا به امروز به دنبال آن است تا نگذارد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه محقق شود.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر خواسته فلبی شهدا است، یادآور شد: شهید صفری ها جانشان را گذاشتند تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود.
فرمانده تیپ تکاور میرزاکوچک گیلان، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را جزء نیازهای ضروری جامعه اسلامی برشمرد و بیان کرد: با تحقق امر به معروف و نهی از منکر، صلابت، انسانیت، مقاومت در مقابل ظلم و همچنین کمک به نیازمندان و مستمندان تحقق می یابد.
سردار مصطفی پور، نقدپذیری را یکی از نیازهای جامعه امروز برشمرد و اظهار کرد: مدیران باید تحمل نقد را که همان امر به معروف است، را داشته باشند.
وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر، فرزندان و یارانش را در کربلا فدا کرد.
فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه پیروزی و موفقیت در ادامه طریق و مسیر شهدا تحقق می یابد، گفت: اعتقاد، اعتماد و اطاعت از شهدا، مسیر حق را روشن می کند.
سردار مصطفی پور تصریح کرد: چقدر باید هزینه می کردیم تا ثابت کنیم آل سعود وابسته به صیهونیسم است و یا اینکه اسرائیل غاصب، زور گو و ظلم گر مملکت مردم را بزور غصب کرده است؟
فرمانده تیپ تکاور میرزاکوچک گیلان، ضمن محکومیت انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب، بیان کرد: حرف رئیس جمهور آمریکا بزرگترین وحدت جهان اسلام را ایجاد کرد و موجب شد تا کشورهای اسلامی خشم خودشان را نسبت به آمریکا و اسرائیل نشان دهند و بزودی هم پایان آل سعود و اسرائیل را خواهیم دید.
سردار مصطفی پور با بیان اینکه وحدت مسلمین، انتشار ایده های امت و گسترش انقلاب از دستاوردهای حوادث اخیر بوده است، گفت: هرجایی به بن بست رسیدیم و توان اراده طی مسیر را نداشتیم وصیت نامه امام امت را بخوانیم تا در ادامه مسیر ثابت قدم باشیم.
وی با بیان اینکه بیانات امام امت برگرفته از علوم قرآنی بود، تاکید کرد:: اگر جامعه پویا، بانشاط، ظلم ستیز و عدالت اجتماعی می خواهیم باید وصل به ولی فقیه باشیم.
فرمانده تیپ تکاور میرزاکوچک گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید صفری ها برای جهان اسلام مبارزه کردند، اظهار کرد: داعش برای ضربه زدن به زیر ساخت های دینی ما به منطقه آمده بود.
به گفته مصطفی پور رهبر بزرگ، مردم بزرگ و دشمن بزرگ، سه رکن و رمز اقتدار کشور است.

ارسال نظرات