حجت الاسلام متوسل در جمع طلاب بافقی:

بانوان نقش بسیار بسیار مهمی در دوران غیبت دارند/وظایف بانوان در دوران غیبت حضرت مهدی(عج)

نشست مهدویت با محوریت وظایف بانوان در دوران غیبت با حضور «حجت الاسلام محمدباقر متوسل» از فعالان فرهنگی استان یزد در مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۴۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از بافق، در این نشست «حجت الاسلام متوسل» گفت:بانوان نقش بسیار بسیار مهمی در دوران غیبت و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) دارند.
وی افزود:یک خانم در سه جایگاه ایفای نقش می‌کند گاهی به عنوان یک دختر گاهی به عنوان یک مادر و گاهی به عنوان یک همسر.
این فعال فرهنگی افزود: در هر سه جایگاه که یک زن عهده دار آن است وظایفی را در دوران غیبت حضرت مهدی (ع) بر عهده دارد از جمله این وظایف این است که زنان جامعه ما نسبت به حضرت مهدی (ع) معرفت داشته باشند. از دیگر وظایف بانوان این است که محبت حضرت را در قلوبشان ایجاد کنند و با حضرت سنخیت داشته باشند، زیرا منتظر واقعی کسی که از همه جهات با حضرت سنخیت داشته باشد.
متوسل گفت:از وظایف همه ما این است که با منتظران دیگر ارتباط داشته باشیم و برای تعجیل در فرج حضرت دعا کنیم و در هر حال از آن حضرت فراوان یاد کنیم و برای آن وجود مبارک صدقه بدهیم.
«حجت الاسلام متوسل» یادآور شد:رفع شبهه و مبارزه با شبهه افکنان از وظایف اصلی طلاب حوز ه های علمیه است و بالا بردن سطح علمی از مقدمات آن می‌باشد.
در پایان این جلسه اعضای طرح صالحین که در این جلسه حضور داشتند سؤالات خود را مطرح کردند و «حجت الاسلام متوسل» به این سؤالات پاسخ لازم را دادند.
ارسال نظرات