در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۲۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از سید امیر رضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان تقدیر شد.
در بخشی از متن تقدیرنامه‌ای که به امضای مهدی باقریان دبیر کل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران رسیده آمده است: مشارکت ارزشمند حضرت‌عالی در برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما که مایه مباهات و سربلندی ما گردید شایسته سپاس و تقدیر فراوان است؛ لذا به‌پاس حسن همکاری شما در برگزاری باشکوه بزرگ‌ترین رویداد علمی روابط عمومی کشور این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می‌گردد.
در کنفرانس یادشده که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور معاون وزیر ارتباطات و معاون استان‌های صداوسیما برگزار شد صد‌ها نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ایران و جهان شرکت داشتند.
این کنفرانس که به‌عنوان شاخص‌ترین رویداد علمی کشور در حیطه حرفه‌ای روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود همه‌ساله اساتیدی را از سراسر جهان دورهم می‌آورد تا برای ارتقای حرفه روابط عمومی و دست‌یابی به روش‌های نوین در این حرفه مطالبی را ارائه کنند.
حسینی نژاد پیش‌ازاین و در کنفرانس‌های قبلی نیز عناوینی، چون نماینده برتر استانی و روابط عمومی نوآور را کسب کرده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها