خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا با این جریان نابودی زودرس رژیم اسرائیل را امضاء کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۸۰۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

اظهارات ترامپ نقطه عطفی برای نابودی زودرس رژیم صهیونیستیحجت الاسلام ابراهیم گنجعلی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درهمدان با محکوم کردن اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان  پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با  این جریان دشمنی آمریکا با جهان اسلام  کاملا ابراز شد.

وی با بیان اینکه اظهارات ترامپ در این خصوص نشان از این دارد که آمریکا دوستی خود را با رژیم صهیونیستی  به اوج رسانده است، گفت: این امر که بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باشد هیچ گاه محقق نخواهد شد و ترامپ این آرزو را به گور خواهد برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه این اقدام ترامپ موجب اتحاد امت اسلام خواهد شد، افزود: آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های مرتجع  این منطقه را به آشوب کشیدند و جنگ‌های نیابتی را به وجود آورند و در تلاش بودند که توجه کشورها نسبت به جنایت‌های اسرائیل را کم کنند اما با این اقدام ترامپ،  فلسطین مجدد به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شد و موجب اتحاد امت اسلامی می شود.

وی ادامه داد:  انزجارعمومی امت‌های مسلمان  از آمریکا و رژیم صهیونیستی با سخنان ترامپ در این خصوص بیشتر خواهد شد چراکه قدس قلب فلسطین و جهان اسلام،  قبله نخست مسلمین و همچنین بخش جدایی‌ناپذیر فلسطین است.

گنجعلی با بیان اینکه طرح این موضوع توسط آمریکا نقطه عطفی برای نابودی زودرس رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: آمریکا با این جریان نابودی زودرس رژیم اسرائیل را امضاء کرده به طوری که سقوط این رژیم سرعت بیشتری به خود گرفته و در سرازیری قرار خواهد گرفت و در نهایت نابود خواهد شد.

وی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی حال، رژیم 50 سال پیش نیست و به مراتب ضعیف شده و اعتبار خود را از دست داده است.

*بسیاری از دولتمردان در برابر اظهارات ترامپ خنثی عمل می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با ابراز تاسف گفت: بسیاری از  دولتمردان ما در برابر اظهارات ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست خنثی عمل می کنند و حرکت جهادی ندارند.

وی افزود: با این وجود نخستین کار در برابر این اقدام این است که باید در جهان اسلام، دولتمردان اسلامی و کشورهای اسلامی با آمریکا قطع رابطه کنند.

گنجعلی با بیان اینکه قطع رابطه با آمریکا هیچ مشکلی برای جهان اسلام ایجاد نمی کند، گفت: این امر نقطه آغاز منفعت است.

وی تحریم کالای آمریکایی و صهیونیستی در کشورهای اسلامی را به عنوان دومین راهبرد در برابر اظهارات ترامپ دانست و عنوان کرد: چه ضرورتی دارد که کالای آمریکایی و صهیونیستی وارد کنیم؟ آمریکایی که دشمنی خود را همواره در برابر جهان اسلام به منصه ظهور رسانده چرا باید کالاهای او در کشورهای اسلامی در معرض فروش قرار گیرد؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در برابر این اقدام و سخنان نابخردانه ترامپ  که باید تا به حال  صورت می گرفت، این است که کشورهای اسلامی باید سفارتخانه های خود را به نشانه اعتراض در آمریکا تعطیل می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات