اقدام سخیف ترامپ ناشی از شکست های پیاپی دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اقدامات سخیف از سوی ایالات متحده نشان از ضعف آنها در برابر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت و ایران اسلامی در منطقه دارد که پس از شکست جبهه تکفیری وهابی داعش در منطقه، استقلال کردستان، استعفای حریری، توطئه عبدالله صالح در یمن دست به این اقدام گستاخانه زدند که به حول قوه الهی در این توطئه هم شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۴۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در هفتمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران در محمودآباد اظهار کرد: وحدت دنیای اسلام زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم می‌کند.

وی افزود: باید طوری زندگی کنیم تا عمل و حرف ما مطابق با سیره، منش و روش اهل بیت(ع ) باشد و در هر حالتی از کار و فعالیت و یا هر کار نیکی، رضایت خدا و اهل بیت(ع) را در نظر بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نابودی شجره ملعونه داعش توسط نیروهای مقاومت و رزمندگان به فرماندهی سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی افزود: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در منطقه بسیار چشم‌گیر و چشم‌نواز است و این حاصل مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم چون شهید کابلی، بلباسی و رجایی‌فر، سیدرضا طاهر و شهید حججی‌هاست و باید قدردان این حرکت ارزشمند شهداء باشیم.

این مسؤول شهداء را مایه افتخار، عزت و سرافرازی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهید حججی و امثال این شهید کار نیک خود را پنهان کردند ولی خداوند چنان عزتی داد که شهرتش و فداکاری‌اش عالم‌گیر شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خداوند شهید حججی را در چشم همه عزیز کرد و او را حجت خود در مقابل چشم همگان قرار داد و این پاداش این همه فداکاری و ایثارگری در راه خداست.

شکریان‌امیری با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) بیان کرد: با توجه به وظیفه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت در این دستگاه دینی و فرهنگی، مسؤولیت خطیری در حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی بر دوش ماست که باید طوری عمل کنیم تا هم رضایت خداوند و هم زمینه خشنودی اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اقدامات اخیر رئیس جمهور سبک مغز ایالات متحده(ترامپ) در تغییر سفارت این کشور از تل‌آویو به بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: این اقدامات سخیف از سوی ایالات متحده نشان از ضعف آنها در برابر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت و ایران اسلامی در منطقه دارد که پس از شکست پی در پی آنها در منطقه مانند سقوط جبهه تکفیری وهابی داعش در منطقه، استقلال کردستان، استعفای حریری، توطئه عبدالله صالح در یمن دست به این اقدام گستاخانه زدند که به حول قوه الهی در این توطئه هم شکست خواهند خورد.

این مسؤول این اقدام ایالات متحده را محکوم کرد و بیان کرد: ایالات متحده درصدد حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه است ولی با این اقدامات گستاخانه زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را پیش از موعد مقرر فراهم خواهند کرد زیرا با این اقدام وحدت دنیای اسلام قطعا بیشتر می‌شود و زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی هم فراهم شده است.

شکریان‌امیری با قدردانی از استاندار مازندران در بازدید از هیأت‌های مذهبی شهرهای استان در مراسم 28 صفر افزود: باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم فاطمیه برنامه‌ریزی کنیم و از شب‌ها و روزهای این ایام هم بیشترین بهره را ببریم.

وی با تسلیت به مناسبت درگذشت عالم وارسته آیت‌الله سجادی تصریح کرد: زهد و تقوای این عالم بزرگ و ساده‌زیستی ایشان مهم‌ترین خصوصیات این عالم بزرگ بود که باید به عنوان الگویی در جامعه معرفی شود.

استاد حوزه و محقق و پژوهشگر علوم دینی استان در پایان به عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین نماد استکبارستیزی دنیای اسلام است و باید این حرکت عظیم تمرینی برای مبارزه با مستکبران عالم و ایادی آنان شود.

در ادامه این جلسه سعید قربانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران به کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و افزود: برنامه مختلفی در ایام دهه فجر از جمله برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی قرآنی در شهرهای استان انجام می‌شود که در سال‌های اخیر با استقبال خوبی از سوی فعالان فرهنگی و قرآنی در استان مواجهه شده‌ایم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز به ارائه گزارشی از انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان پرداخت  و فرامرز کردی معاون اداری و مالی ادراه کل تبلیغات اسلامی استان به مسائل اداری ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار