تاکیدات مقام معظم رهبری جهت مقابله با فتنه عربی-عبری که رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی به دنبال آن هستند، نیاز به انسجام و اتحاد ملت‌های اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۹۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ،  قطعا بارها جمله «رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید» را شنیده اید. پاسخ فرمانده معظم کل قوا به یاوه گویی های سران استکبار جهانی، نشان از یک جهان بینی اسلامی دارد. تحولات فعلی که در منطقه غرب آسیا شاهد آن هستیم، مانند گسترش حملات سعودی‌ها به یمن و پایان کار داعش در عراق و سوریه همگی نوعی انفعال را در جبهه استکبار به دنبال داشته است.

اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن پایتخت جدید رژیم اشغالگر قدس نیز نشان از «عجز و ناتوانی آنها دارد»(1). رژیم صهیونیستی با تغییر پایتخت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی در پی مشروعیت بخشیدن به هویت جعلی خود و انحراف افکار عمومی از پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت است.

آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در پی عادی‌سازی اتفاقی هستند که در آینده نیز پرده‌های جدیدی از آن رونمایی خواهد شد. قبح‌زدایی از قبله اول مسلمانان سبب خواهد شد، آنان بتوانند به تخریب مکه و مدینه نیز فکر کنند. همانطور که بسیاری از اندیشمندان مسلمان اذعان داشته اند، استکبار جهانی با چراغ سبز رژیم سعودی توانسته است دست به چنین اقدام شنیعی بزند. یعنی اگر همراهی برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان نبود آن‌ها نمی‌توانستند دست به چنین اقدامی بزنند. شاهد مثال این موضوع نیز آن است که آمریکا تغییر سفارتخانه خود را به قدس شش ماه به تاخیر انداخت، تا بتواند افکار عمومی و کشورهای دنیا را برای این مساله آماده کند.

تاکیدات مقام معظم رهبری جهت مقابله با فتنه عربی-عبری که رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی به دنبال آن هستند، نیاز به انسجام و اتحاد ملت‌های اسلامی دارد. دنیای اسلام می‌تواند با تشریک مساعی، هزینه‌های این اقدام را سنگین کند. حماس و فتح در یک اقدام سنجیده انتفاضه جدیدی را ایجاد کرده‌اند که نویدبخش روزهای روشن برای ملت مظلوم فلسطین خواهد بود. حمایت از انتفاضه جدید ملت مسلمان فلسطین در آینده می‌تواند در نابودی رژیم صهیونیستی گام موثری باشد.

فراخواندن سفیران کشورهایی که با اسرائیل رابطه دیپلماتیک دارند و اخراج سفرای اسرائیل از این کشورها می‌تواند یکی از راهکارهایی باشد که در حال حاضر تاثیر فراوانی دارد. ایجاد تحریم اقتصادی برای اسرائیل و کشورهای حامی آن از دیگر راهکارهایی است که باید بدان پرداخته شود.

ملت‌های مسلمان با برپایی راهپیمایی و تظاهرات کار خود را در روزهای اخیر در پاسخ به تصمیم ترامپ انجام داده‌اند. حال دولت های اسلامی باید نقش خود را ایفا کرده و این فتنه جدید ایادی استکبار جهانی را در نطفه خفه کنند.

1- برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری – 96.9.15

 

ارسال نظرات