کتاب «انقلاب و لاله ها» عنوان اثر داستانی سوسن طاقدیس برای کودکان و نوجوانان است که وی وقایع سه دهه منتهی به انقلاب اسلامی را به رشته تحریر درآورده است. این اثر به علاقه‌مندان کتاب معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۵۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری سوره مهر، ، طاقدیس درباره کتاب گفت: پیش بینی می‌کردم نسل‌های آینده به دنبال سوالاتی از پدران و مادران خود درباره انقلاب باشند و همین انگیزه‌ای برای نگارش داستان «انقلاب و لاله‌ها» شد.
 
 وی درباره مضمون داستان این کتاب توضیح داد: «انقلاب و لاله‌ها» در 13 بخش نوشته شده است و داستان با پرسش‌های دختری به نام لاله از مادرش آغاز می‌شود. دختری که در دوران انقلاب پدرش به شهادت رسیده است. چرایی شهادت پدر، شاه که بود و حکومت نظامی چیست؟ پرسش‌هایی هستند که در این کتاب با واژه‌های ساده توضیح داده می‌شوند.
 
 وی افزود: بیست سال پیش خواهر کوچکم به نام لاله سوال‌های بسیاری از من می‌پرسید که پاسخ دادن به همین پرسش‌ها باعث نوشتن «انقلاب و لاله‌ها» شد. پرسش‌هایی که امروز دغدغه بسیاری از کودکان ماست.
 
 این داستان نویس در پایان درباره وجه تسمیه «انقلاب و لاله‌ها» توضیح داد: لاله‌ها به فرزندان ایران اشاره دارد که بعد از انقلاب به دنیا آمدند و تجربه‌ای از آن نداشتند.


 کتاب «انقلاب و لاله‌ها» در قطع وزیری و با قیمت ده هزار تومان توسط سوره مهر به بازار نشر عرضه شده است.
 
برای خرید این مجموعه می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۷۷۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات