مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در بخش زیرساخت ها، سپاه امیرالمومنین استان ایلام فعالیت خود را آغاز و در این خصوص اعتباری معادل 24 میلیارد ریال اختصاص و تصویب شده که 50 درصد از این میزان آورده سهم سپاه و 50 درصد نیز سهم دولت است.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۱۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در نشست  پیشرفت و آبادانی روستاهای استان ایلام گفت: سپاه اعتبارات و برنامه های خوبی را در بخش محرومیت زدایی در روستاها در سطح استان آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در چهار محور اقتصاد و معیشت، سلامت، فرهنگ و عمران و زیرساخت ها در سطح دهستان های استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.
حسینی تاکید کرد: در بخش زیرساخت ها، سپاه امیرالمومنین استان ایلام فعالیت خود را آغاز و در این خصوص اعتباری معادل 24 میلیارد ریال اختصاص و تصویب شده که 50 درصد از این میزان آورده سهم سپاه و 50 درصد نیز سهم دولت است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: در قالب این طرح با مشارکت و همراهی خود مردم پروژه ها و طرح های متعددی در دستور کار قرار می گیرد و انتظار می رود که دستگاه ها و سازمان های دولتی نیز در سطح استان همکاری مناسبی با ما داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات