نوش آبادی گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی و اثرگذار در کشور است و می توان سفربه مناطق عملیاتی دفاع مقدس را عاملی برای شناساندن فرهنگ شهدا به نسل جدید انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۶۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حسین نوش‌آبادی سخنگوی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اهدافی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت قانونی و در قالب مصوبه مجلس آمده است، گفت: شرح وظایف و رسالت های این دستگاه فرهنگی، حفظ فرهنگ ایثار و توسعه اخلاق و توسعه ارزش های نظام و انقلاب است.


وی ادامه داد: مهمترین هدف در وزارت فرهنگ باید حفظ ارزش های دفاع مقدس و نگهداری این میراث بزرگ فرهنگی کشور یعنی فرهنگ ایثار و مقاومت و از خودگذشتگی باشد و یقینا هر حرکت فرهنگی که بر مبنای استقامت و شجاعت باشد آن تفکر ماندنی و قابل ستایش است.


نوش آبادی تصریح کرد:یکی از اهداف حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، توجه به ارزش های دفاع مقدس و تجلیل و تقدیر از کسانی است که حماسه ساز هستند و طبیعی است که بالاترین مقام این دستگاه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید نسبت به این مسائل توجه زیادی داشته باشد.


وی قالب راهیان نور را نشان دادن مناطق عملیاتی به نسل جدید انقلاب بیان کرد و عنوان داشت: اصل بر محتوای سفرهای راهیان نور و شناخت چرایی از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای مردم است.


سخنگوی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی و اثرگذار در کشور است،در پایان گفت: تنها با وجود جریان عاشورایی در زندگی انسان، فرد به درجه رفیع شهادت می‌رسد و بخشی از شهدای عملیات رمضان بدون برخورد گلوله و از تشنگی زیاد شهید شدند.

ارسال نظرات