به همت بسیج هنرمندان؛

پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان در میانه برگزار می شود

دبیر پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره در بهمن ماه سالجاری به همت کانون بسیج هنرمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۵۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

   مهدی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری جشنواره افلاکیان را بسترسازی برای معرفی ظرفیت‌ها، ارزش‌های انسانی و اخلاقی انقلاب و دفاع مقدس، شناسایی و قدردانی از تولیدات فاخر سینمای کوتاه در موضوعات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، معضلات فرهنگی و اجتماعی و  ترویج نگاه مثبت و امیدوارانه در فیلمسازان در پرداخت به موضوعات ملی عنوان کرد.

 وی افزود: امیدواریم این حرکت با جریان سازی فرهنگی به تولید فرهنگ و هنر متعالی در شهرستان میانه کمک کند.

پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان در میانه برگزار می شود

   عبدالهی با اشاره به رویکرد جشنواره و اهتمام به مفهوم بلند مقاومت، ضرورت گسترش فرهنگ پایداری و مقاومت، حرکت و نگاه جشنواره افلاکیان را بر جوشیده از نیاز جامعه معاصر خوانده و با توجه ویژه به این رویکرد در حوزه سینما گفت: ارزش این گونه جشنواره ها غیر قابل اندازه گیری است.

   دبیر پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه اضافه کرد: پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه سال جاری در میانه در بخش های داستانی، مستند، پویانمایی، فیلمنامه و نماهنگ برگزار می شود.

   عبداللهی ادامه داد: این جشنواره در دو موضوع دفاع مقدس و آزاد برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۲۵ دی ماه به دبیرخانه واقع در میانه، معلم جنوبی، مجتمع فرهنگی فجر( ارشاد سابق) کانون بسیج هنرمندان میانه و یا  با ثبت نام در آدرس www.aflakianfest.ir  آثار خود را به این آدرس ارسال کنند.

   دبیر جشنواره افلاکیان، بازبینی و انتخاب آثار را ۱۴ بهمن سال جاری عنوان و بیان کرد: افتتاحیه جشنواره ۱۸ بهمن و اختتامیه در ۱۹ بهمن برگزار می شود.

   اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره از طریق  سایت aflakianfest.ir در دسترس عموم قرار دارد.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار