امام‌جمعه شهر مامونیه در دومین مرحله از اردوهای راهیان نور مطرح کرد؛

دفاع مقدس، تبلور تحقق تفکر بسیجی توسط رزمندگان

امام جمعه شهر مامونیه گفت: تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است را در دوران دفاع مقدس از زیبنده‌ترین کارها دانست که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافته است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۴۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام‌جمعه شهر مامونیه در مراسم بدرقه دانش‌آموزان شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب که در سالن ورزشی دبیرستان شهید «مطهری» برگزار شد، اردوی راهیان نور را فرصتی برای ارائه گفتمان دفاع مقدس به نسل‌های جدید دانست و گفت: سفرهای راهیان نور موجب می‌شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است، تأمین شود.

وی افزود: با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی‌تر عمل کنند.

امام‌جمعه شهر مامونیه تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است را در دوران دفاع مقدس از زیبنده‌ترین کارها دانست که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافته است و افزود: راهیان نور، آینه‌ای تمام‌نما از رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا است که به نسل امروز مخابره می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای پیوند فرهنگ دفاع مقدس با نسل چهارم انقلاب است.

گفتنی است در اولین مرحله از اردوی راهیان نور 200 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه در قالب 5 اتوبوس راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب شدند و در مرحله دوم 180 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه در قالب 4 اتوبوس و از روز یکشنبه  تا سه‌شنبه راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات