خبرهای داغ:
در هفت‌ماهه نخست امسال محقق شد

پرداخت ۳,۷ میلیارد تومان وام به نیازمندان سمنانی

سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان وام به هزار و ۱۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان سمنان در هفت‌ماهه نخست امسال پرداخت شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گزارشی از روند پرداخت وام به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را در هفت‌ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا همتیان، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با اشاره به اینکه این صندوق از سال ۹۵ در استان سمنان باهدف اعطای تسهیلات کم‌بهره راه‌اندازی شد افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به هزار و ۱۹۷ نفر از افراد تحت حمایت و نیازمندان استان سمنان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال ۶۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است افزود: در این مدت ۲۸۰ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی بااعتبار سه میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این استان پرداخت شد.

همتیان بیان کرد: به نیازمندان و افراد تحت حمایت برای ایجاد اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق امداد ولایت استان سمنان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۳ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد این استان ۴۹ میلیون تومان وام ازدواج دریافت کردند یادآور شد: ۵۹۶ میلیون تومان نیز تسهیلات در قالب کمک‌های به زندانیان جرائم غیر عمد، هزینه‌های کمک‌تحصیلی و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه افتتاح حساب در این صندوق برای اشخاص حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است افزود: ۱۱ هزار و ۱۷۲ افتتاح حساب در هفت‌ماهه نخست امسال انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال خیران و نیکوکاران یک میلیارد ۸۵۶ میلیون تومان در این صندوق باهدف کمک به نیازمندان سپرده‌گذاری کرده‌اند افزود: افزایش سپرده‌گذاری خیران باعث رشد پرداخت تسهیلات به نیازمندان می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها