۴۹ وانت به مددجویان سمنانی تحویل داده شد

۴۹ خودروی وانت نیسان بااعتبار یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان در هشت‌ماهه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در مراسم واگذاری خودروهای  وانت نیسان به مددجویان شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد حمایتی این نهاد را در ایجاد فرصت‌های شغلی  ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند از طریق ایجاد فرصت شغلی افراد تحت حمایت را از چرخه حمایتی خارج کند افزود: تفاهم‌نامه‌هایی در سال جاری با شرکت خودروسازی زامیاد، صندوق کارآفرینی امید برای تعامل در پرداخت تسهیلات و واگذاری خودرو به مددجویان تحت حمایت این نهاد منعقدشده است.

وی بابیان اینکه در این مراسم ۱۲ خودرو وانت نیسان به مددجویان شهرستان دامغان واگذارشده است بیان کرد: تا پایان ماه آینده سه خودرو دیگر به مددجویان این شهرستان تحویل داده می‌شود.

سید جواد رضوی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۹ دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بااعتبار یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان تحویل داده شد افزود: قیمت تمام‌شده هر خودرو با در نظر گرفتن بیمه بدنه ۳۵ میلیون تومان بوده است.

رضوی با اشاره به مشارکت ۹۰ درصدی کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید استان سمنان برای خرید هر خودرو وانت نیسان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان افزود: ده درصد از هزینه تمام‌شده خودرو، آورده خود مددجو بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در سال جاری  خرید خودرو وانت نیسان برای مددجویان تحت حمایت این استان ۲۸ سهمیه در نظر گرفته‌شده بود: این تعداد در استان سمنان به ۴۹ خودرو افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در هشت‌ماهه نخست امسال ۷۲۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این نهاد ایجادشده است افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان به بیش از هزار فرصت شغلی افزایش پیدا کند.

وی بابیان اینکه در سال گذشته اعتبارات ایجاد فرصت‌های کمتر از ده میلیارد تومان بوده است افزود: در سال جاری اعتبارات ایجاد طرح‌های اشتغال از منابع بانکی و سایر منابع به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار