معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در تداوم راه و مسیر شهدای کربلاست، گفت: همان طور که یاد شهدای کربلا حیات بخش و امیدبخش است و جوهره ایستادگی و مقاومت مسلمانان را در طول تاریخ فراهم ساخته، خون شهدا نیز تداوم همان خون شهدای کربلا است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۱۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در تداوم راه و مسیر شهدای کربلاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدحسین سپهر در نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا باید همواره در تاریخ انقلاب خون بار و در بین نسل‌های آینده زنده بماند.

وی با بیان اینکه مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در تداوم راه و مسیر شهدای کربلاست، افزود: همان طور که یاد شهدای کربلا حیات بخش و امیدبخش است و جوهره ایستادگی و مقاومت مسلمانان را در طول تاریخ فراهم ساخته، خون شهدا نیز تداوم همان خون شهدای کربلا است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب و نهضت ما مدیون نهضت امام حسین(ع) است، گفت: امروز شهدای ما در همان مسیر موجب حیات انقلاب اسلامی در کره خاکی شده‌اند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا امری پسندیده است بر شناخت وظایف و انجام تکالیف تاکید و بیان کرد: ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم پشتوانه مشروعیت انقلاب هستند.

سردار سپهر با بیان اینکه از آغازحرکت  نهضت امام(ره) در سال 42  و حمایت مردم از ایشان دشمنان اسلام  به مخالفت با این نهضت پرداختند، گفت: تلاش‌های سلسله شهدای ما از سال 42 امروز به ثمر نشسته و شهدا پشتیبان مقبولیت نظام هستند.

وی با بیان اینکه قرار نبود انقلاب اسلامی از منظر استکبار پیروز شود اما به خواست و اراده خدا شد، افزود: قرار نبود رژیم پهلوی از زوایه دید استکبار سقوط کند اما به برکت خون شهدا این مهم انجام شد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهدا اراده کردند در مقابل کودتاهای استکبار، آمریکا و صهیونیست ایستادگی کنند و خداوند آنها را یاری کرد، ابراز داشت: قرار نبود حکومت بعثی عراق سرنگون شود اما خداوند به دست دشمنان او را سرنگون کرد.

* سردار شهید «همدانی» بسیج مردمی را در جبهه مقاومت تشکیل دادند

وی تصریح کرد: قرار بود عراق به حیات خلوت آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شد اما خداوند اراده کرد و این محقق نشد و  به مردمی که 14 قرن رنج می کشیدند امنیت و آرامش داد.

سردار سپهر با بیان اینکه از دید استکبار قرار نبود جبهه مقاومت در سوریه پیروز شود با اشاره به رشادت های مدافعان حرم این پیروزی را ناشی از اراده خداوند دانست و اظهار کرد: قرار نبود 82 کشور در سوریه شکست بخورد اما وعده هایی که خداوند داده  بود محقق شد و  جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی رسید.

وی با اشاره به جنایت های داعش با بیان اینکه از دید استکبار قرار نبود داعش به عنوان مولود صهیونیست جهانی شکست بخورد، اضافه کرد : شهدای ما به اراده خداوند آنها را ناکام گذاشتند و وعده الهی را تحقق بخشیدند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قرار نبود در جنگ 22 و 16 و 8 روزه صهیونیست به عنوان چهارمین ارتش قدرتمند جهان شکت بخورد، عنوان کرد: این ارتش قدرتمند به اراده خداوند متعال توسط عده ای سلاح معمولی و امکانات ناچیز شکست خوردند.

وی افزود: برخی گمان می کنند ما در جنگ های جبهه مقاومت و در راستای پیروزی تنها سلاح و امکانات به عراق و سوریه دادیم در حالی که  سردار شهید «همدانی» بسیج مردمی را در جبهه مقاومت تشکیل دادند و به اراده  خداوند نسخه انقلاب را در آنجا صادر کردیم به طوری که در نهایت جبهه مقاومت به پیروزی رسید.

سردار سپهر با بیان اینکه از نظر استکبار قرار نبود امنیت رژیم اسرائیل غاصب آسیب ببیند، گفت: امروز به اراده خداوند امنیت  اسرائیل آسیب دیده و شب و روزهای ناآرام، سردمداران رژیم اسرائیل را نگران کرده است به طوری که زندگی خود را در زیر زمین های ضد بمب سپری می کنند.

وی ادامه دد: از منظر استکبار قرار نبود  تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد اما این مهم به طور قطع به اراده الهی شکل خواهد گرفت.

* امروز شاهد شکل‌گیری تمدن اسلامی هستیم

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آیاتی از قرآن  که بار دیگر بنی اسرائیل مجازات خواهد شد،  تاکید کرد: امام صادق(ع) قسم یاد کرد که بنی اسرائیل توسط مردم قم  بار دیگرمجازات خواهند شد که مراد از مردم قم همان مردم ایران است.

وی با اشاره به مذاکرات برجام و انعقاد تفاهم نامه با آمریکا تصریح کرد: در پی این تفاهم نامه جمهوری خواهان در راستای توافق با ایران انتقاد کردند که چرا به ایران حمله نکردید و با آنها قرارد امضائ کردید که  دموکرات‌ها دلیل آن را نداشتن قدرت برای حمله به ایران عنوان و اظهار کردند که ایران مغلوب ما نخواهد شد.

سردار سپهر با بیان اینکه سران آمریکا ادعا می کردند ما به واسطه این قرارداد تا 25 سال آینده امنیت اسرائیل را تأمین کردیم، گفت: حضرت آقا فرمودند تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت که به طور قطع این تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه از منظر استکبار قرار نبود تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد، عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که تمدن  اسلامی در حال شکل گیری است که در این راستا باید از شهدا قدردانی کرد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت پاسداشت شهدا با بیان اینکه بشریت مدیون خون پاک شهداست، ادامه داد: به واسطه  انقلاب اسلامی، هرجا که آمریکا علیه ما جنگ های پی در پی ایجاد کرد موجب شد که دولت امنیتی آمریکا شکست بخورد.

وی با  بیان اینکه آمریکا امروز ضعیف تر از هر زمان دیگری است و دولت رفاه آن شکت خورده  است، گفت: آمریکایی ها به اعتراف خود در رفاه و امنیت شکست خورده هستند؛ آنها تلاش می کنند که تراز مالی سالانه آنها منفی نباشد اما امروزاز مرز 21 تریلیون دلار گذشته و  به اندازه 10 نسل دیگر بدهکار است.

سردار سپهر افزود: شخصیت های تئوری پرداز آمریکا اظهار می کنند فروپاشی که در دنیا در سطح کشورهای مظلوم به واسطه جنایت های اروپا و امریکا اتفاق افتاده به سرعت بر سر آمریکا اتفاق خواهد افتاد  و در این راستا باید از شهدا، ایثارگران و رزمندگان سپاسگزاری کرد که به ما پیروزی دادند.

* تاسف بار است که برخی مسئولین نان خود را در دوستی با امریکا و استکبار می دانند

وی  تصریح کرد: از سال 1970 میلادی آمریکایی‌‌ها و متخصصین سیاسی، اقتصادی و  امنیتی و اجتماعی گرد هم آمدند و با تشکیل کمیته ای ماموریت آن را در شکست  و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران معرفی کردند، در تمام ابعاد برنامه‌ریزی می کنند تا انقلاب اسلامی ساقط شود اما قرار نیست خداوند به آنها پیروزی دهد.

سردار سپهر با اشاره به اینکه خداوند نقشه و نسخه ارتباط با جوامع را در قرآن به زیبایی بیان کرده است، گفت: خداوند دوستی با دشمنان را ممنوع کرده اما متاسفانه احزاب، جریان‌های فکری و سیاسی و برخی مسئولین به دنبال آشتی و صلح با آمریکا هستند.

وی ادامه داد: برخی مسئولین نان، امنیت و اقتصاد کشور را در صلح و رفتار مسالمت‌آمیز با آمریکا می‌دانند؛ متاسفانه برخی روزنامه‌های داخل زبان درازی می‌کنند که باید با آمریکا صلح و رفتار مسالمت‌آمیز با اروپا داشته باشیم، تاسف بار است که برخی مسئولین نان خود را در دوستی با امریکا و استکبار می دانند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که نباید از کفار اطاعت کرد، گفت: اطاعت مومنین از کفار موجب زیان‌کاری آنها می شود و کفار هیچ گاه تکیه گاه مومنین نخواهند شد.

وی تصریح کرد: مسئولین خیال نکنند که اگر امروز با آمریکا و انگلیس رابطه برقرار کنید آنها تکیه گاه ما می‌شوند و به تعهداتشان عمل می کنند؛ بالاترین یاور مومنان خداوند است که هرگز مغلوب نمی شود و هیچ قدرتی با او مقابله نمی کند.

سردار سپهر  با بیان اینکه خداوند وعده کرده که یهودیان و مسیحیان به افرادی که راه شهدا را ادامه می‌دهند، نمی‌توانند آسیب جدی وارد کنند، گفت: جنایت های داعش و گروه های تکفیری بر اساس آموزش های صهیونیست است بنابراین آنها سرنگون می شوند چراکه آلوده به انواع ستم ها در حق مردم هستند.

وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت عنوان کرد: شرایط طوری است که امروز به پیروزی‌های بزرگی در جهان دست یافته‌ایم و خود  دشمنان نیز به این پیروزی ها و  موفقیت‌ها معترف است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اظهارات کیسینجر که ایران یک امپراطور قوی است،  تاکید کرد: به یاری خدا تمدن نوین اسلامی را ایجاد می کنیم و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم خواهیم کرد.

* باید مانند عمار بصیرت و مثل مالک اشتر ایستادگی داشته باشیم

وی با بیان اینکه ترامپ نیز معترف است که ایران امروز قدرت مسلط منطقه است، اظهار کرد : امروز اگر ضعف امنیتی و دفاعی داشته باشیم آمریکا و اسرائیل به ما حمله می کند و لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

سردارسپهر  با بیان اینکه برخی مسئولین با سلیقه های مخالف مقاومت در سوریه و عراق بودند، تصریح کرد:  امام خامنه ای(مد ظله العالی) فرمودند ما در این جنگ پیروزیم و الان شاهد این هستیم که آمریکایی‌ها نیز به این اعتقاد پیدا کرده اند که خداوند این پیروزی ها را رقم می زند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت امریکا  به بیت المقدس تاکید کرد: تمام مذاهب در کشورهای اسلامی و افرادی که در شورای امنیت حضور دارند به مزخرف بودن مواضع سیاسی آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور در رژیم جعلی صهیونیستی به قدس اذعان کردند که ما این پیروزی‌‌ها را مدیون  شهدا و امام خامنه ای (مد ظله العالی) هستیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ما دشمن و مخالف بسیاری داریم، عنوان کرد: دنیا یا جای حق است و یا باطل؛ به طور قطع ما عقب نشینی نخواهیم کرد و تا جان بر کف داریم از باورها و ارزش های خود دفاع خواهیم کرد.

وی علاج کار برای نابودی مستکبرین و ادای دین خود به شهدا را در بیداری مردم و بصیرت افزایی، حفظ انگیزه های ایمانی مردم، به کار گرفتن جوانان انقلابی و مومن ، ترویج ایثاگری و شهادت دانست و یادآور شد: تمام این کارها برای مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است.

سردار سپهر با تاکید بر استفاده از جوانان انقلابی و مومن در امور کشور  تصریح کرد: مسئولان و احزاب باید از شهدا عبرت بگیرند و دنبال ثروت و قدرت نباشند.

وی با  اشاره به ضرورت بصیرت افزایی و دشمن شناسی در کشور خاطرنشان کرد: باید مانند عمار بصیرت و مثل مالک اشتر ایستادگی داشته باشیم اما متاسفانه شاهد این هستیم برخی با وجود اینکه به امام و رهبری توجه دارند اما از آمریکا و انگلیس و فتنه تبری نمی‌جویند که این افراد در صف دشمنان هستند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات