فرمانده ناحیه ثارالله بمناسبت 16آذرروزدانشجو:

دانشجویان یکی از ارکان اصلی این انقلاب بودند

کد خبر: ۸۹۶۰۴۸۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ، فرمانده ناحیه ثارالله همزمان به مناسبت روزدانشجو در جمع پایوران این ناحیه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجوی پیرو خط امام به تشریح حوادث روز 16 آذر در سال 1332که به عنوان روزدانشجو نامگذاری شده است ،پرداخت.
سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله اظهار داشت: دانشجویان یکی از ارکان اصلی این انقلاب بودند و جنبش های دانشجویی نقش مهمی را در رقم زدن حوادث قبل از انقلاب داشتند وهمیشه دشمن خواسته تا جوانان این مرز و بوم را از انقلاب و امام و شهدا جدا کند که با بصیرت دانشجویان هرگز در این امر موفق نخواهد بود.
وی درادامه تاکید کرد: جوانان باید نسبت به قبل با بینش بیشتری نسبت به حوادث و رخ دادها در جامعه حضور داشته باشند و نگذارند استکبار جهانی بین آنان نفوذ کند و فرهنگ غرب و مد گرایی را رواج دهد.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمن با استفاده از ابزاری همچون فضای مجازی و سایت ها و شبکه های ماهواره ای بین جوانان و خانواده ها رخنه کرده که نمونه ای از آن را در یکی از دانشگاه ها شاهد بودیم که باید مسئولین در این زمینه پیگیری ها ی لازم را انجام دهند.
ارسال نظرات