خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: مهمترین نکته برای پاسداران و بسیجیان ما مباحث اعتقادی و دینی است که باید روز به روز در این زمینه پیشرفت کنیم؛ چرا که اگر در مباحث اعتقادی ضعیف عمل کنیم در جنگ نرم دشمنان علیه جبهه اسلامی شکست خواهیم خورد.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۷۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان: محمد امامی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقشی اساسی و مهم است.

وی افزود : نقش نظارتی و پیگیری مسائل اخلاقی و اعتقادی وظیفه ذاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و مهمترین نکته برای پاسداران و بسیجیان ما مباحث اعتقادی و دینی است که باید روز به روز در این زمینه پیشرفت کنیم؛ چرا که اگر در مباحث اعتقادی ضعیف عمل کنیم در جنگ نرم دشمنان علیه جبهه اسلامی شکست خواهیم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم همه ما مکمل و دلگرم کننده یکدیگر در کارها هستیم و تمامی مجموعه ها باید یک صدا به پیش بروند تا کل مجموعه سپاه و بسیج به اهداف خود برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان نیز در ادامه این دیدار دوستانه با تاکید بر همدلی مجموعه گفت: سعی ما نیز همدلی ،همزبانی و هماهنگی با سه مجموعه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت  است و قطعا اختلاف بین این سه مجموعه باعث آسیب جدی به کل یگان و رده می شود که تا به  حال اینگونه نبوده است و از این پس نیز این سه مجموعه همدلی خود را حفظ خواهند کرد و قسمت ها و معاونت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز سعی شان این است که در تمامی کارها با مجموعه فرماندهی و حفاظت همراه و همگام باشند.

وی سه حوزه را همانند اضلاع  یک مثلث خواند که اگر در کنار هم باشند کارها در سپاه و بسیج به خوبی انجام می شود و اهداف محقق می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: سعی ما در مجموعه نمایندگی این است که سطح محتوای کلاس ها و برنامه ها را بالا ببریم تا همکاران حداکثر استفاده را از این کلاس ها ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها