دفتر ارتباطات مردمی محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای گفت: شایعات مطرح شده پیرامون برخی اتفاقات در حاشیه مراسم روز دانشجو در دانشگاه ملایر اساسا صحت نداشته و دروغ پردازی‌هایی است که به منظور تحت الشعاع قرار دادن حضور دانشجویان در این آیین صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۷۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

شایعات مطرح شده در حاشیه مراسم روز دانشجو در دانشگاه ملایر اساساً صحت نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دفتر ارتباطات مردمی محمد کاظمی، نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی پیرو وقوع برخی اتفاقات در حاشیه برگزاری برنامه روز دانشجو دانشگاه ملایر بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قدرشناس شهرستان ملایر

سلام بر شما که اسوه ی صبر و آزادگی و دیانت هستید.

در روزهای اخیر مطالب و شایعاتی پیرامون مراسم روز دانشجو در دانشگاه ملایر به گوش می رسد که لازم می دانیم از باب تنویر افکار عمومی و انعکاس واقعیات موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

۱- دعوت از میهمانان این مراسم دانشجویی آقایان کواکبیان و کاظمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توسط تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست دانشگاه ملایر صورت گرفت و اطلاع رسانی در این خصوص نیز توسط همین تشکل از چند روز پیش انجام شده بود. 

۲- تجمع سازمان یافته و برنامه ریزی شده عده ای در مقابل درب ورودی دانشگاه ملایر و تلاش برای ایجاد تنش و درگیری و ممانعت از حضور نمایندگان ملت کاملا ساختارشکنانه، غیر قانونی و خلاف شأن دانشگاه بود که خوشبختانه با حضور دانشجویان میزبان، بی نتیجه ماند و مراسم در کمال آرامش و وزانت و با حضور پرشور دانشجویان و اساتید برگزار شد.

۳- نمایندگان ملت طبق اصول قانون اساسی حق حضور در مجامع مختلف و اظهارنظر و ایراد سخن پیرامون همه مسائل داخلی و خارجی کشور را دارند، کما اینکه از دیر باز با حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و... با موکلان خود به گفتگو نشسته‌اند و هیچ مقام و منصبی، اختیار و اجازه سلب این حق قانونی را ندارد. هر اقدامی در راستای ایجاد ممانعت و مزاحمت برای سخنرانی نمایندگان مصداق مقابله با رای و نظر مردم و مخالفت با قانون اساسی به عنوان میثاق ملی است.

۴- شایعات مطرح شده پیرامون برخی اتفاقات در حاشیه این مراسم اساسا صحت نداشته و دروغ پردازی‌هایی است که به منظور تحت الشعاع قرار دادن حضور دانشجویان در این آیین صورت گرفته است. مردم هشیار ما با این دست بداخلاقی هایی که در سال‌های اخیر برای به هم ریختن سخنرانی‌های مسئولین انجام شده است کاملا آشنا هستند. از این دسته از افراد که تمامی مراسم را از ابتدا تا انتها ضبط کرده اند، درخواست می شود با ارائه مستندات خود به دستگاه قضایی، زمینه رسیدگی به ادعاهای خویش را فراهم کنند.

۵- فرصت را مغتنم شمرده از برگزارکنندگان مراسم با شکوه بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه ملایر به ویژه دانشجویان، تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست، اساتید و فرهیختگان و مسؤولان دانشگاه، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

والعاقبه للمتقین

دفتر ارتباطات مردمی محمد کاظمی، نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات