موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.
کد خبر: ۸۹۶۰۴۳۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر دا دو گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامي شهرستان ايجرود و پليس آگاهي استان در محورهاي مواصلاتي استان به دو دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون شدند.

سردار علي آزادي افزود: ماموران با متوقف کردن خودروها در بررسی های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع البسه و لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق است.

وی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو ها به مرکز در بازرسی از این خودروها موفق شدند، بیش از چهار هزار و 500 ثوب انواع البسه خارجي قاچاق ، تعداد 6 هزار لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق  و بيش از 10 سرويس لوازم آشپزخانه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالا هاي كشف شده دو ميليارد ريال  برآورد شده است، تصریح کرد: كالاهاي كشف شده به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع مربوطه شدند.

سردار آزادي اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس  قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

 

ارسال نظرات