نماینده ولی فقیه در استان سيستان وبلوچستان گفت : اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهدا و خانواده شهدا است
کد خبر: ۸۹۶۰۴۲۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از هامون؛ ، آیت الله سلیمانی دریادواره ٢٥٦ شهید شهرستان هامون افزود: هر کجا ارزشی از دین اسلام در خطر باشد تردیدی نیست که جامعه اسلامی هرگز کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه حماسه و رفتار شهدا ارزشمند‌ترین الگوی برای جوانان نسل امروز است افزود: ایران اسلامی با اقتدار در برابر قدرت‌های بزرگ استکباری دنیا اعلام موضع می‌کند و همه این‌ها به برکت خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای رشد شمال استان گفت: تصمیمات خوبی برای توسعه سیستان در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن منطقه آزاد سیستان است که لایحه اش در دولت تصویب شد و مجلس باید برای تایید نهایی آن اقدام کند.

آیت الله سلیمانی افزود: بازگشایی مرز در قالب گذر مرزی باید جزو تصمیمات دولت باشد تابرای مردم منطقه در بخش اقتصادی و اجتماعی تاثیر گذار باشد.
موسی سنچولی فرمانده سپاه شهرستان هامون نیز در این برنامه گفت:فلسفه یادواره‌های شهدا زنده نگه داشتن و تجدید میثاق با آنهاست.
وی با تاکید بر این مطلب که ما برای خود لازم میدانیم یادواره شهدا برگزار کنیم، چون اوج تقرب به خداست این یادواره‌ها ید ا... است. بیان کرد:این بازدارگی که امروز در کشور ایجاد شده است ماه عسل خون شهدا و تجربه دفاع مقدس است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:اگر ما امروز حرفی برای گفتن داریم به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس است.
ارسال نظرات