نماینده ولی فقیه ناحیه روح الله یزد:

انتقال سفارت آمریکا؛ نقض آشکار قطعنامه های بین‌المللی

حجه الاسلام شیخ زاده اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل‌آویو به بیت المقدس اشغالی و اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم جائر و غاصب صیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قطعنامه های بین‌المللی دانست.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۷۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:حجه الاسلام شیخ زاده اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل‌آویو به بیت المقدس اشغالی و اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم جائر و غاصب صیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی دانست.
قدس شریف و مسجد الاقصی به عنوان اولین قبله مسلمین، به تحقیق بخش لاینفک فلسطین و پاره‌ای از تن جهان اسلام است. بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی از جمله اخراج ساکنان اصلی، غصب املاک و زمین‌ها، جایگزین‌سازی یهودیان با هدف تغییر ترکیب جمعیت شهر، ویران کردن آثار و اماکن مقدس اسلامی و همچنین تعرض و هتک حرمت مسجد الاقصی از طریق فراهم کردنِ امکانِ ورود یهودیان تندرو به این مکان اسلامی، ایجاد محدودیت برای مسلمانان جهت زیارت و شرکت در نماز جمعه و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است
انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس عمیقا روح هر مسلمانان آزاده‌ای را آزرده است. پس روشن است که این تصمیم احمقانه و بدون آینده‌نگری موجب شعله‌ور شدن آتشی در منطقه خواهد بود که پایان آن سوختن خرمن آرزو‌های باطل اسرائیل و غرق شدن رویای متوهمانه نیل تا فرات صهیونیسم جهانی در سیل خشم مسلمانان آزادی‌خواه جهان خواهد بود. تردیدی نیست که این اقدام سبک‌مغزانه تنها موجب تسریع در فرآیند آزادسازی فلسطین خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار