خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم، گفت: حفظ وحدت و ایجاد اتحاد یکی از راه‌های مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۷۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

ما نباید در زمین دشمن بازی نکنیم/ ضرورت حفظ وحدت در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان ملایر با بیان اینکه ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم، اظهار داشت: حفظ وحدت و ایجاد اتحاد یکی از راه‌های مقابله با دشمن است.

وی با بیان اینکه ما با اهل سنت مشترکات فراوانی داریم که یکی از آنها دشمن است، افزود: دشمن آنها با دشمن ما یکی است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که درگیری‌های داخلی و اختلافات قومی و قبیله‌ای و مذهبی راه بیندازند و از فضا به سود خود استفاده کنند بنابراین ما باید مراقب باشیم.
امام جمعه ملایر با اشاره به برگزاری جلسات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گفت: روسای ادارات خود باید در جلسه حضور پیدا کنند چراکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بسیار ستاد مهم و ثاثیرگذاری است.

وی با بیان اینکه ما از نظر عمرانی، اقتصادی و سیاسی هر چقدر پیشرفت کنیم اما از نظر فرهنگی پیشرفت نکنیم، باخته‌ایم، ابراز داشت: باید امر به معروف و نهی ازمنکر را در ادارات احیا کنیم.

برقراری افزود: وجود منکرات در جامعه در شأن جمهوری اسلامی نیست و می طلبد ما منکرات را احصا کنیم و حتی بلند مدت هم که شده با رفتار خوب و برخورد خوب آن را احصا کنیم و با آموزش و برنامه‌‎های خوب مسائل و منکرات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به درخواست‌های مدارس برای بهره‌گیری از اساتید حوزه گفت: پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش با مدیران حوزه‌های علمیه جلسه‌ای بگذارند و مشکلات مدارس دخترانه و پسرانه را مطرح کنیم و از نقطه نظرات اساتید حوزوی در مورد آسیب‌های اجتماعی به طور کارشناسی استفاده شود.
امام جمعه ملایر با اشاره به بحث اجرای کنسرت در شهرستان و با بیان اینکه برنامه اجرا شده بدون هماهنگی صورت گرفت، اظهار داشت: ما در نظام اسلامی مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه ما نمی گوییم اجرای زنده موسیقی نباشد، گفت: ما خوانندگان خوبی داریم و وظیفه داریم جامعه را بالا بکشیم، این رفتارها رفتار ای خوبی نیست اگر می‌خواستیم برنامه‌ای هم باشد، می‌توانست با جشن مقاومت هماهنگ شود و از خوانندگان انقلابی برای برنامه ارزشی دعوت کرد.

برقراری با بیان اینکه باید محصولات فرهنگی خوب و سالم عرضه کنیم، عنوان کرد: ما وظیفه داریم جوانان را هدایت کنیم ئ محصولات فرهنگی سالمی را عرضه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات