امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد:دشمن فقط با تفرقه می تواند با مسلمان ها مقابله کند و اگر مسلمانان به قرآن عمل کنند و با هم وحدت داشته باشند هرگز دشمنان بر مسلمین پیروز نخواهند شد
کد خبر: ۸۹۶۰۳۶۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین زارع امام جمعه موقت مهریز در جشن وحدت ناحیه ثارالله به سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به آیات ۱۰۲ و ۱۰۳ سوره‌ی آل عمران بیان داشت: دشمن فقط با تفرقه می‌تواند با مسلمان‌ها مقابله کند و اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند هرگز دشمنان بر مسلمانان پیروز نخواهند شد.
زارع ادامه داد: پیامبر اسلام با آوردن اسلام در جامعه خود برادری و برابری را بین امت خود ایجاد کرد، ولی متاسفانه بعضی از کشور‌های منطقه که دم از اسلام می‌زنند با دشمنان اسلام دست دوستی می‌دهند و میلیون‌ها دلار بابت خرید سلاح‌های جنگی برای کشتار مسلمان در عراق و سوریه و یمن هزینه می‌کنند.
وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت تصریح کرد:همانگونه سردار قاسم سلیمانی وعده صادق پیروزی بر داعش را داده بود این امر به خواست پروردگار به حقیقت پیوست و این پیروزی حاصل نمی‌شد مگر با شهادمت و ایستادگی و اقتدار رزمندگان در مقابل داعش.
امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: اگر ما مسلمان‌ها به قرآن عمل کنیم هرگز بین مسلمانان جنگی اتفاق نخواهد افتاد، ولی داعش با شعار و پرچم لا اله الا الله ضد این شعار و قرآن عمل می‌کند که با عث خرابی و بی خانمان شدن مردم سوریه و عراق شده است ودر حال حاضر مشکل اصلی دنیای اسلام تفاوت قائل نشدن بین دوست و دشمن خود داشت.
ارسال نظرات