پاریاو فلاح از تلاش مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و شهرداری پل‌سفید برای آغاز به‌کار تأسیس سینمای دیجیتال در پل‌سفید سوادکوه خبر‌داد و گفت: از افرادی که در سطح کشوری، استانی و شهرستانی برای تأسیس سینمای دیجیتال در پل‌سفید سوادکوه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۴۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رمضان پاریاو در گفت‌و گویی با اشاره به پیگیری‌های مختلف برای تأسیس سینمای دیجیتال در پل‌سفید سوادکوه اظهار کرد: با پیگیری‌های مختلف علاقمندان، استقرار سینمای دیجیتال در شهر پل‌سفید مورد برنامه‌ریزی قرار گرفت.

برادر دیپلمات شهید با بیان اینکه سینمای دیجیتال در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهر پل‌سفید و در روز‌های سه‌شنبه به نمایش عمومی گذاشته می‌شود، افزود: فیلم‌های به‌روز سینما‌های کشور در سینمای دیجیتال پل‌سفید به‌نمایش در‌می‌آید.

شهردار پل‌سفید از لزوم بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های سالن‌های بدون‌استفاده اشاره‌ و خاطر‌نشان کرد: لزوم بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های سالن‌های بدون‌استفاده و نوع استفاده از فیلم‌ها در مباحث اجتماعی و آسیب‌های محیطی و ارتقا سطح فرهنگ عمومی باید مورد توجه دست‌اندرکاران باشد.

پاریاو از تلاش مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و شهرداری پل‌سفید برای آغاز به‌کار تأسیس سینمای دیجیتال در پل‌سفید سوادکوه خبر‌داد و گفت: از  افرادی که در سطح کشوری، استانی و شهرستانی برای تأسیس سینمای دیجیتال در پل‌سفید سوادکوه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها