خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، خواهران بسیجی با خانواده شهیدان بسطامی و اشرفی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۳۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با خانواده شهیدان محسن بسطامی و علی اصغر اشرفی دیدار کردند.
در این دیدار‌ها که با همسران و فرزندان شهدا برگزار شد، نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در سخنانی با بیان اینکه ما همه مدیون خون شهدا هستیم اظهار کرد: اگر شهدا و ایثارگری رزمندگان نبود امروز معلوم نبود ما در چه وضعیتی زندگی می‌گذراندیم.
وی افزود: این حضور و ایثارگری به برکت صبر و استقامت شما همسران شهدا تبلور داشته است و تجلیل از شما همسران مقاوم و صبور شهدا واجبی است بر گردن همه که باید این مقام را تجلیل و تکریم کنند چرا که تجلیل از مقام شما تجلیل از شهدا و ایثارگری آنان است.
در این دیدار‌ها همسران شهدا بسطامی و اشرفی به بیان خاطراتی از این شهدا پرداخته و بر تداوم راه شهیدان و پرورش فرزندانی در خط آن‌ها تاکید و درخواست کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص نسل جوان ترویج و تعمیق یابد.
در پایان این دیدار‌ها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا گردید.
لازم به ذکراست: شهید محسن بسطامی متولد ۱۳۳۸ شهر رودیان و متاهل و دارای ۵ ماه جبهه می‌باشد و در حالی که به شغل معلمی مشغول بود در ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و در کنار همرزمان شهیدش در گلزار شهدا شهر رودیان آرام گرفت.
شهید علی اصغر اشرفی متولد ۱۳۱۲ روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شهرستان شاهرود و متاهل و بیش از هفت ماه جبهه داشت و در حالی که کارگر شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود بود در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق بصره شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا روستای قلعه آقا عبدالله آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها