خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام مسلمانان جهان باید همیشگی باشد گفت: مسلمانان باید همواره وحدت و انسجام داشته باشند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، چراکه وحدت مسلمانان و مقابله با آن‌ها موجب شسکت دشمنان می‌شود و امیدواریم این وحدت در نهایت منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۹۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی تصمیمی است که از سال‌ها قبل اتخاذ شده است، اظهار کرد: استکبار جهانی از سال‌ها قبل با حمایت از رژیم صهیونیستی درصدد تشکیل یک کشور استکباری در منطقه و در میان کشور‌های اسلامی بود تا فرصت تسلط بر جوامع اسلامی و تضعیف مسلمانان را داشته باشد.

وی با اینکه آمریکا همواره از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و به دنبال تقویت آن است افزود: بعد از فروپاشی و نابودی داعش توسط مسلمانان، آمریکا و کشورهای وابسته به آمریکا که از داعش حمایت‌ می‌کردند، سرخورده شدند و با اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی به دنبال جبران آن سرخوردگی بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام ترامپ نه تنها موجب خشم مردم مظلوم فلسطین شد، بلکه خشم همه مسلمانان جهان را در پی داشت و همچنین موجب وحدت و انسجام بیشتر مسلمانان برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی شد.

وی افزود: ترامپ با تصمیم احمقانه خود وحدت و انسجامی بی‌نظیر در میان مسلمانان ایجاد کرد که این وحدت موجب ترس آن‌ها شده است و این مسئله مصداق بارز ضرب المثل «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» است.

آیت‌الله معلمی با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام مسلمانان جهان باید همیشگی باشد اظهار کرد: مسلمانان باید همواره وحدت و انسجام داشته باشند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، چراکه وحدت مسلمانان و مقابله با آن‌ها موجب شسکت دشمنان می‌شود و امیدواریم این وحدت در نهایت منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار جهانی به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و قوانین را رعایت نمی‌کند ادامه داد: عربستان سعودی بیش از سه سال است که جنگی نابرابر را با یمن آغاز کرده است و هر روز تعداد بسیار زیادی از مردم مسلمان و مظلوم یمن را به شهادت می‌رساند و این درحالی است که استکبار جهانی نه تنها عربستان سعودی را محکوم نمی‌کند بلکه از آن‌ها حمایت می‌کند و امکانات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و حتی ترامپ با پادشاه عربستان رقص شمشیر می‌کند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی از قوانین بین‌المللی استفاده ابزاری می‌کند و هر زمانی که منافع آن‌ها اقتضا کند، قوانین را رعایت می‌کنند و در غیر این صورت هیچ توجهی به قوانین ندارند.

ارسال نظرات