مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

طرح پاییزه کتاب در زنجان تمدید شد

زمان اجرای طرح پاییزه کتاب در این استان تا دوم دی‌ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۶۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید زمان اجرای طرح پاییزه کتاب در این استان تا دوم دی‌ماه خبر داد و گفت: این طرح از دوم تا ٢٢ آذرماه همزمان با چهارمین دوره کتابگردی آغاز شده است، در مراکز استان‌هایی که کتابفروشی‌های آنها کم است، این مهلت تا دوم دی‌ماه تمدید شد.

ناصر مقدم تعداد کتاب‌فروشی‌هایی که در استان زنجان عضو طرح پاییزه کتاب شده‌اند را هفت واحد عنوان کرده و افزود: مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب در ١١ استان از جمله زنجان با هدف توجه به کتابفروشی‌های مناطق کم برخوردار، مرزی و دور از مرکز تا دوم دی ماه تمدید شده است.

وی تخفیف عرضه کتاب در طرح پاییزه کتاب را بین ٢٠ تا ٢٥ درصد اعلام کرده و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو خریداری کنند.

گفتنی است؛ طرح «پاییزه کتاب» با شعار «هر ورقش دفتری است... » از دوم آذرماه آغاز به کار کرده و با گذشت دو هفته از اجرای طرح «پاییزه کتاب» که با مشارکت ٨٢٥ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است، بیش از ٤٣٨ هزار نسخه کتاب از سوی ١٨٦ هزار نفر خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب؛ مراکز استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، لرستان و سمنان در لیست تمدید طرح پاییزه کتاب قرار گرفته‌اند.

 

ارسال نظرات