تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان برنامه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۵۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه توجه به رشد و ارتقاء سطح ایمانی و تربیتی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه فرهنگی است، گفت: باهدف استفاده از ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و هم‌افزایی در ارائه خدمات مؤثر فرهنگی و تربیتی به دانش آموزان نیازمند تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و این تشکل در استان زنجان منعقد شد.

هدایت صفری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان را تعامل و هم‌افزایی امکانات و توانمندی‌های دو نهاد به‌منظور کمک نظام‌یافته به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی، تولید و اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان نیازمند استان زنجان از اهداف دیگر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان این استان است.

وی اظهار داشت: ترویج و توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان از اهداف مهم دیگر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی و فعالیت درزمینهٔ ایجاد بستر مناسب دینی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و تعامل و همکاری در غنی‌سازی اوقات فراغت این گروه از جامعه هدف این نهاد از موضوعات مهم تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان است.

وی ایجاد و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و مهارتی برای جامعه هدف کمیته امداد را با استفاده از ظرفیت‌های متقابل این نهاد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان از رویکردهای مهم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد عنوان کرد و گفت: از اهداف دیگر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان زنجان ارتقاء اعتمادبه‌نفس دانش آموزان نیازمند و ایجاد زمینه‌های فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی برای آنان با استفاده از ظرفیت‌های مشترک است.

صفری با اشاره به حمایت کمیته امداد استان زنجان از بیش از 3000 دانش‌آموز نیازمند در این استان، افزود: در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان اردوهای آموزشی، تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت اتحادیه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان از ظرفیت بالای شبکه مبلغان در این استان بهره‌مند‌است، ادامه داد: در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان زنجان برنامه‌ریزی‌شده است از ظرفیت شبکه مبلغان اتحادیه به‌منظور اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد نیز استفاده شود.

ارسال نظرات