امام جمعه کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان تأکید کرد؛
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت:سنگین ترین هجمه سیاسی علیه نظام فتنه ۸۸ بود ، در زمان فتنه بصیرت افراد دچار خدشه می شود ، دوست شناسی و دشمن شناسی سخت می گردد اما سپاه با سربلندی و افتخار ماموریت خود را انجام داد و توانست این فتنه را خنثی کند.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۵۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه به همراه جمعی از مسئولان سپاه ثارالله استان کرمان با حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی دیدار کردند؛ در این دیدار سردار ابوحمزه خطاب به امام جمعه کرمان گفت: مردم انقلابی کرمان باید از دیدگاههای شما بهره مند شوند تا زمینه ای جهت اجرای تدابیر حکیمانه رهبری در استان فراهم شود.

 

 

ماموریتهای لشکر ۴۱ ثارالله زمینه ساز امنیت در جنوب استان شده است

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیتهای سپاه در استان توضیح داد: جمع حاضر مجموعه فرماندهان و مسئولان سپاه ثارالله در سطح استان کرمان هستند که همه ی رده های سپاه با وحدت رویه در استان کار خدمت رسانی انجام می دهند.

 

 

وی افزود: ما در سپاه لشکر ۴۱ ثارالله در منطقه سراوان تحت امر قرارگاه جنوب شرق سپاه قدس۴۰ ماه انجام ماموریت داشتیم که اثرات خوب در آن منطقه داشته و زمینه ساز ایجاد امنیت در جنوب استان شده است.

 

 

سردار ابوحمزه با اشاره به ماموریتهای تعریف شده برای سپاه پاسداران اظها داشت: مجموعه ماموریت هایی که در کشور بر عهده سپاه است شامل مقابله با تهدیدههای سخت از جمله در سوریه، مقابله با تهدیدهای نیمه سخت در عرصه ی اطلاعاتی، مقابله با تهدید نرم در عرصه های سیاسی، تشکیل بسیج ده ها میلیونی که شامل جذب، آموزش، بکارگیری و ساماندهی می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در راستای تشکیل بسیج دهها میلیونی در کرمان در قالب نیروهای عادی، کادر و فعال حدود یک میلیون بسیجی در قالب ۲۸۵ حوزه مقاومت و ۲۶۷۲ پایگاه مقاومت فعالیت می کنند.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنجمین ماموریت سپاه عمق بخشی داخلی است که ارزش های نظام را در بدنه ی جامعه جاری و ساری کرده است؛ عمق بخشی خارجی نیز توسط نیروی قدس سپاه در حال انجام است.

 

 

سپس حجت الاسلام علیدادی ضمن خیر مقدم گفت: امیدوارم با همکاری سپاه بتوانیم اتفاقات مبارکی را در کرمان رقم برنیم.

 

 

امام جمعه کرمان ادامه داد: سپاه پاسداران اگرچه جزو نیروهای مسلح است اما با سایر ارگان های نظامی تمایز دارد ،یکی از ویژگی هایش این است که در مناسبترین شرایط متولد شد.

 

 

وی اظهار داشت: در شرایطی که مردم با نگاه عدالتخواهانه و ارزشی انقلاب را رقم زدند، ضرورت تشکیل سپاه احساس شد و سپاه در یکی از مهمترین و بهترین شرایط متولد شد و در واقع سپاه فرزند انقلاب است.

 

 

امام جمعه کرمان تاکید کرد: اتفاق دوم در شخصیت سپاه این است که سپاه همراه با جنگ تحمیلی رشد یافت تا جریان پاک و طاهر و قدرتمندی شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین  علیدادی سلیمانی وجه تمایز سپاه را انجام ماموریتی که بر اساس قانوان اساسی بدان محول شده است، دانست و بیان کرد: حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریتی است که بر اساس قانوان اساسی به سپاه محول شده است و خوشبختانه سپاه توانسته  در هر صحنه ای از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی چنانچه ارزش های نظام نیاز به حراست و حفاظت داشته باشد حضور یابد.

 

 

سنگین ترین هجمه سیاسی علیه  نظام فتنه ۸۸ بود

 

 

وی سنگین ترین فتنه ی سیاسی علیه نظام را فتنه ۸۸ دانست و ابراز کرد: در زمان فتنه بصیرت افراد دچار خدشه می شود ، دوست شناسی و دشمن شناسی سخت می گردد اما سپاه با سربلندی و افتخار ماموریت خود را انجام داد و توانست این فتنه را خنثی کند.

 

 

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان تشریح کرد: خیر و برکت سپاه پاسدارن نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از کشور نیز جاری و ساری است از جمله آنکه با مدیریت عالی و فرماندهی بی نظیر توانست داعش را که یکی از خطرات و سم های مهلک تزریق شده به جامعه اسلامی بود را خنثی کند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در پایان ابراز داشت: تاریخ اسلام و ایران پر از نکات عبرت آموز است،آنچه که در عاشورا، یا در زمان امام حسن مجتبی (ع) و یا امیر المومنین علی (ع) اتفاق افتاد نکته هایی عبرت آموز و درس آموز است همانگونه  که اگر بخواهند تاریخ ۴ دهه ی انقلاب اسلامی را بنویسند سرشار از درس ها و عبرت ها است اما سپاه پاسداران می تواند با کمال افتخار ادعا کند که ماموریتی را که قانون اساسی به او محول کرده است را به بهترین وجه ممکن اجرا کرده و می تواند با تقوا و بصیرت دشمن را مایوس کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات