دبیرکل شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد؛
در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش آل‌سعود به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، و حمایت از مردم مظلوم یمن، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد تجمع اعتراضی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۲۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سید احمد میرحسینی در رابطه با اقدام رژیم صهیونیستی در تغییر پایتخت این رژیم به قدس شریف، اظهار کرد: اعلام قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن توسط آمریکا، نتیجه شکست سیاست‌های منطقه‌ای این رژیم و حامیانش است.

وی ادامه داد: این تغییر پایتخت، زمینه هلاکت رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین زمینه وحدت امت اسلامی را فراهم می‌کند.

دبیرکل شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی با بیان اینکه به امید خدا شاهد روزی باشیم که در قدس شریف اقامه نماز کنیم، عنوان کرد: مسلمانان ایران و سراسر دنیا در نماز جمعه‌ها و تجمعات با ابراز انزجار از این اقدام، ثابت کردند مسئله فلسطین در رأس مسائل جهان اسلام است و تلاش دشمن برای منحرف کردن اذهان عمومی از قدس، بی‌نتیجه است.

وی افزود: در همین راستا و در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش آل‌سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد ضمن محکوم کردن این جنایات، پنجشنبه 23 آذر ماه در مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد تجمع اعتراضی برگزار می‌کند.

میرحسینی از عموم دانشگاهیان دعوت کرد تا با حضور خود در این تجمع، نفرت خود نسبت به این اقدامات را به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات