ابوذر صلاحی گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سر ناچاری و شکست در تحولات اخیر منطقه خصوصا هلاکت داعش در عراق و سوریه است.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۲۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در حاشیه مراسم راهپیمایی ضد استکباری اظهارداشت: شکی نیست که اقدام اخیر آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل از سر ناچاری و شکست در تحولات اخیر منطقه غرب آسیا خصوصا هلاکت دست نشانده مرتجعشان یعنی داعش در عراق و سوریه است، اما این همه ماجرا نیست.
 
صلاحی افزود: آمریکا و نظام سلطه در سناریوی جدیدشان پس از شکست های پی در پی برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به سراغ کشورهای اسلامی و به خصوص هم پیمانان و علاقه مندان جمهوری اسلامی رفته تا هم به نوعی انتقام شکست های اخیر را بگیرد و هم با ایجاد اختلاف، زمینه تبدیل شدن ایران به یک ابرقدرت جدید را از بین ببرد و این حرکت اولین اقدام در طرح جدید آمریکا و استکبار است لذا باید هوشیار بود و منتظر دسیسه بزرگتر و جدی تری از سوی نظام سلطه بود که با اعلام قدس عزیز به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی کلید خورده است.
 
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه اگرچه سرانجام این همه نیرنگ جز نابودی آنها نخواهد بود اظهارداشت: قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان که محور وحدت بین همه فرق اسلامی است ابزار جدید آمریکا و صهیونیست برای انتقام گیری و عمق کینه و حقد آنها قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه سران کشورهای اسلامی و عربی خصوصا آنهایی که مرتب دم از آمریکا و اسرائیل می زنند باید بیدار شوند و با همه روشهای بین المللی و دیپلماسی جلوی این حرکت منافقانه و دردمنشانه آمریکا را بگیرند، افزود: این هشداری است برای همه آنها که روزی نوبت خودشان هم خواهد رسید.
 
صلاحی در پایان افزود: از مجامع بین المللی انتظار می رود با این حرکت غیر قانونی و خارج از عرف دیپلماتیک برخورد مناسب داشته و آمریکای جنایتکار را محکوم کنند؛ اگرچه از این مجامع به اصطلاح بین المللی و بی طرف که سر در آخور آمریکا و صهیونیزم دارند انتظار بیهوده ای است اما حداقل کشورهای آزاده و آزادی خواه بایستی با فشار بین المللی این خواسته بحق ملت مظلوم فلسطین را مطالبه کنند.

ارسال نظرات