خبرهای داغ:
فرمانده‌ سپاه ناحیه‌ثار‌الله(ع) شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت 500 دانش‌آموز دخترناحیه یک آموزش‌وپرورش شیراز به‌مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۲۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

سرهنگ پاسدار موسی زارعی در حاشیه‌ اعزام دانش‌آموان به‌مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: نخستین کاروان دانش‌آموزی دختر حوزه حضرت مریم سپاه ناحیه ثار‌الله شیراز در‌ قالب 12 دستگاه اتوبوس صبح امروزراهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان در مدت 2 روز اقامت در‌ مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، دهلاویه و یادمان شهید چمران از نحوه چگونگی پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر لشکر صدامیان کافر که تا بن دندان از سوی استکبار و سران مرتجع منطقه مسلح شده بود آشنا می‌شوند.

زارعی تصریح‌کرد: راویان همراه‌ با‌کاروان دانش‌آموزی راهیان‌نور با روایت‌گری  بسیاری از مسائلی که برای جامعه‌ هدف ناشناخته مانده‌ است را بازگو می‌کنند.

 وی بیان داشت: رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان اتوبوس‌ها از دیگر اولویت‌های این ناحیه است و در این راستا موظف شدند که هنگام شب رانندگی نکرده و دانش‌آموزان را ابتدای شب به مقصد برسانند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها