خبرهای داغ:
مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام و شرکت در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۰۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

علی اصغر گروسی  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان فارس در دهه فجر اظهار داشت: این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه فراخوان داده شده باید در تمامی شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی شود، مهلت ثبت‌نام تمدید می‌شود. 

وی با بیان اینکه براساس فراخوان جشنواره مهلت اولیه تا 20 آذرماه بوده است، گفت: این جشنواره تلاش دارد تا امکان شرکت همه علاقه‌مندان در سطح استان فارس را فراهم کند بنابراین تمهیداتی برای شرکت گروه‌های شهرستانی اندیشیده می‌شود. 

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس افزود: اخلاق و خانواده، آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی، تمدن اسلامی و زندگی انبیا و اولیا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و انتظار و مهدویت به عنوان محورهای موضوعی این جشنواره اعلام شده است. 

گروسی عنوان کرد: تمامی گروه‌های تئاتر مسجدی، غیرحرفه‌ای، دانشجویی و دانش‌آموزی می‌توانند در این رویداد هنری در دو بخش برادران و خواهران شرکت کنند. 

وی بیان کرد:  زمان بازبینی و انتخاب آثار 30 دی ماه تعیین شده و کلیه اجراها در مساجد برگزیده سطح شهر انجام می‌شود و هیچ بخشی از رقابت در سالن، یا تماشاخانه‌های حرفه‌ای برگزار نمی‌شود. 

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس گفت: گروه‌های متقاضی باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها