خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان با اشاره به زمزمه‌های برخی از افراد در خصوص مذاکره در بحث موشکی گفت: ای کسانی که دم از مذاکره می‌زنید آیا از برجام عبرت نگرفتید و از مکر و حیله آمریکا درس نگرفتید چرا خواب هستید؟ از این خواب غفلت بیدار شوید.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۰۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

کسانی که دم از مذاکره می‌زنند باید از خواب غفلت بیدار شوندسرهنگ علی‌اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به زمزمه‌های برخی از افراد در خصوص مذاکره در بحث موشکی خطاب به آنان بیان داشت: ای کسانی که دم از مذاکره می‌زنید آیا از برجام عبرت نگرفتید و از مکر و حیله آمریکا درس نگرفتید چرا خواب هستید؟ از این خواب غفلت بیدار شوید.

وی افزود: استکبار و اروپا با اصل نظام ما مشکل دارد نه با بحث موشکی و هسته ای بلکه آنها می‌خواهند ما را از اهداف انقلاب اسلامی دور کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: آمریکا و اروپا می‌خواهند که ما جهانیان را از خوی استکباری و زورگویی آنها آگاه نکنیم و این برای آنان مهم است چراکه می‌خواهند جهانی باشد که زیر سلطه آنان باشد و منافع آنان در اختیار آنان باشد.

وی ابراز داشت: آنان از اینکه بعد از 1400 سال حکومتی آمده است تا جلوی چپاول و منافعشان را بگیرد برای آنها قابل تحمل نیست بنابراین درصدد توطئه برای نظام ما هستند.

اردلان عنوان کرد: به فضل پروردگار و رهبری بصیر و توانا و ملتی متعهد و آگاه دشمنان روز به روز اعتبار خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات