خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری:

مساله فلسطین نیاز به عزم جدی ملت‌های مسلمان دارد

بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری در محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا علیه قدس شریف بیانیه‌ای صادر کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۱۰۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
 
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، متن بیانیه بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارینوَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا نسا75

در این بیانیه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) آورده است: امام خمینی (قدس الله نفس الزکیه): اگر ملت اسلام بیدار نشوند و به وظایف خودآگاه نگردند واگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند، اگر اسلام واقعی که عامل وحدت و تحرک کلیه فرق مسلمان در مقابل بیگانگان است و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشورهای اسلامی می باشد به دست عوامل و ایادی اجانب در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاهت و نکبت بارتری برای جامعه‌های اسلامی در پیش است و خطر ویران کننده‌ای متوجه اساس اسلام و احکام قرآن است.

همچنین بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری درباره تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس در فلسطین نوشته است: امروز فلسطین نماد مبارزه حق و باطل و جنگ علیه کفر است، دشمنی که تا دیروز از طریق گروه‌های تکفیری، عزم به تجزیه کشورهای اسلامی داشت و پس از شکست مفتضح توسط رزمندگان اسلام، دست از دشمنی‌های خود برنداشته و در برنامه‌ای جدید مجددا تجاوز گری‌های خود را به قبله‌گاه اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین آغاز کرده است، که خود بیانگر دو مطلب است: اول اینکه نشان عجز آنها در پیشبرد راهبردشان و نفس‌های آخرشان برای باقی‌ماندن در منطقه می‌باشد و آخر اینکه آغاز پروژه‌ای دیگر برای صف کشیدن در مقابل امت اسلام است اما این اقدام خصمانه رژیم آمریکا سبب شد اکنون فرصتی پیش آید تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد و مبارزه برای آزادی فلسطین را اولویت نخست جهان اسلام قرار بدهد و خط سازش برای همیشه ابطال شود.

در این بیانیه به آرمانخواهی و آزدایخواهی ملت ایران و حامیت آنها از فلسطین اشاره و بیان کرده است: ما فرزندان حضرت روح اللهیم که طرح نابودی رژیم اشغالگر قدس را برنامه ریزی کرد و با قرار دادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان "روز قدس" آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف را در تاریخ جاودانه ساخت و سیر محو کردن این غده سرطانی را هموار ساخت و هنوز پژواک آن نوای ایشان که فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت را در گوش داریم. اساسا ما انقلاب کردیم و نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد تا آرمان‌ها را با قدرت و وسعت بیشتری پیگیری کنیم نه اینکه هنوز مثل قبل از انقلاب فقط تجمع و تحصن کنیم. وقت آن رسیده که از شهید نوابی که در زمان طاغوت 5 هزار نفر را برای مبارزه با اسرائیل آماده کرد درس بگیریم و به حداقل‌ها برای مبارزه اکتفا نکنیم و عزممان را برای مبارزه جدی کنیم.

بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری ادامه داد: همانطور که امیرالمومنین (سلام الله علیه) فرمودند (کونو للظالمین خصما و للمظلوم عونا) مهمترین وظیفه ما طلاب اینست که به عنوان طلایه‌داران مبارزه علیه مستکبرین و دفاع از مستضعفین عالم به میدان آمده و تمام توان خود را در این راه قرار دهیم. شهید مطهری (ره) نیزدر این زمینه فرمودند: مسئله فلسطین، مسئله دنیا و آخرت است و اولین سوال بعد از مرگ همین است که برای همبستگی اسلامی چکار کرده‌اید؟

با اشاره به به بی نتیجه بودن مذاکرات با دشمن افزودند: "ما اکثر العبر واقل العتبار" آنهایی که به غرب دلسپرده‌اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن می‌زنند بیایند و ببینند که ثمره مذاکرات 70 ساله چه شد؟ در مساله فلسطین هر کجا که مقاومت و مبارزه کردیم دشمن عقب‌نشینی کرد و هر کجا به دشمن و مذاکره با او دل بستیم فاجعه‌ای مثل امروز پیش آمد. آیا با وجود این همه اتفاق که منکر نتیجه سازش و مذاکره هستند باز هم باید نشست و عقب‌نشینی کرد!

در پایان این بیانیه آمده است: در این ایام دولت‌های مسلمان بعضا به دادن بیانیه اکتفا کرده‌اند که اینها جز لفاظی چیز دیگری نیست. مساله فلسطین نیاز به عزم و اراده جدی دولت‌ها وملت‌های مسلمان دارد. ان‌شاالله با کمک ملت‌های مسلمان و دولت‌های آنان که حقیقتا یاری و نصرت خداوند را به دنبال خواهد داشت، شاهد نابودی اسراییل در کمتر از 23 سال دیگر خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار