سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:

آغاز به کار" طرح شهید دکتر رهنمون " در کردستان

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان گفت: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و خدمات رسانی مستمر به مناطق کم برخوردار استان کردستان آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۸۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
آغاز به کاربه گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان اظهار کرد: طرح شهید دکتر رهنمون در راستای اعتلای بسیج و با هدف خدمت رسانی مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق کم برخوردارهمزمان با سراسر کشور و با همکاری کلیه نهادهای مسؤل در حوزه سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، هلال احمروسمن های حوزه سلامت به مناسبت هفته بسیج در استان کردستان آغاز به کار کرده است.

وی گفت :در این طرح ۲۰ تیم پزشکی سازماندهی شده اند که یک جغرافیای هدفی به هر تیم اختصاص داده شده است که این مناطق بر اساس اعلام نظر استانداری ار بیشترین محرومیت برخوردارند.

کاوه با بیان اینکه این طرح یک بازه زمانی ۴ ساله را دارد افزود: طی این چهار سال علاوه بر خدمات رسانی توسط تیم ها میزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرد.

به گفته سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان، قرار است طی این بازه زمانی تعداد این تیمها به ۴ برابر تعداد موجود برسد.
وی با بیان اینکه خدمات این تیم ها شامل : خدمات بهداشتی، روانشناسی و پزشکی است اظهار داشت: در این طرح رویکرد تیم ها بیشتر متمرکز بر ایجاد رابطه ای  نزدیک و صمیمی بین درمانگر و بیمار است .

کاوه در پایان با بیان اینکه این طرح از جمله طرح های اعتلای بسیج است که به تایید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیده  یاد آور شد: مجری اصلی این طرح سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان می باشد که امیدواریم در این بازه زمانی مشخص تحولی از این طرح در سطح سلامت جامعه شیوهای درمان و سبک زندگی ایرانی اسلامی شاهد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار