خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود خبر داد؛

حضور بسیجیان شاهرودی در کمک به مردم زلزله زده سرپل ذهاب

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از حضور بسیجیان شاهرودی در کمک به مردم زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: روحیه بسیجیان در یاری به این مردم وصف ناپذیر است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۷۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

حسین ابوذری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج استان سمنان به مناطق زلزله زده کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در این مناطق پرداخت و اظهار داشت: 50 نفر از بسیجیان شاهرود در قالب 6 اکیپ در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب هم اکنون حضور دارند.

وی بیان داشت: قرار است این بسیجیان در هفت روستای واگذار شده به سپاه استان سمنان کارهای زیرسازی و نصب کانتینرها و کانکس های اسکان موقت را انجام دهند و در حال حاضر 4 اکیپ در روستای الیاس احمد و دو اکیپ نیز در روستای حسن سلیمان حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود اظهار داشت: بسیجیان اعزامی با روحیه ای وصف ناپذیر مشغول به یاری رساندن به زلزله زدگان هستند.

ابوذری تأکید کرد: اقدامات اولیه برای اسکان موقت آسیب دیدگان از زلزله اخیر در کرمانشاه رو به پایان است و زلزله زدگان جهت اسکان دائم نیاز ضروری به کمک های نقدی مردم نوع دوست ایران دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها