خبرهای داغ:
خطیب جمعه دولت آباد برخوار:

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، دهن کجی به بسیاری از قطعنامه های بین المللی است

امام جمعه دولت آباد گفت: فریاد اعتراض همه مسلمانان در گوشه و کنار دنیا هم اکنون بلند است و آمریکا با اعلام انتقال سفارت خود به بیت المقدس یک دهن کجی به بسیاری از قطعنامه های بین المللی انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۶۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به موضوع اعلام انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که سفارتش را به بیت المقدس منتقل کنند که بنا به فرمایش مقام معظّم رهبری روند نابودی رژیم صهیونیستی را به این ترتیب زودتر می کند و این یک واقعیّتی است که مقام معظّم رهبری بیان کردند.

امام جمعه دولت آباد افزود: این اُبهت کاذبی که رژیم صهیونیستی برای خودشان درست کردند، روز به روز در حال نابودی بیشتر است، بسیاری از مردم کشورهای مختلف اعتراض خودشان را به گوش دولتمردان خودشان رساندند، حتّی بعضی از دولت های کشورهای اسلامی هم که خودشان هم پیمان با آمریکا هستند در ظاهر مخالفت کردند و این روند بیداری مردم را زیادتر می کند.

وی خاطرنشان کرد: البتّه امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس (روز حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین) نگذاشت که مسئله قدس و بیت المقدّس به فراموشی سپرده شود، مقام معظّم رهبری هم هر سال در ایّام روز قدس تأکید داشتند و یکی از راهبردهای مهمّ همین است که فلسطین به دست فراموشی سپرده نشود.

محمودآبادی ادامه داد: اکنون در بحث عربستان راهبرد جمهوری اسلامی همانطور که مقام معظّم رهبری فرمودند، صبر و حوصله و تحمّل است؛ علّت این است که اگر جنگی با عربستان صورت بگیرد اسرائیل در حاشیه قوی تر می شود.
این کارشناس سیاسی یادآور شد: موضوع انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس امتحانی است برای حامیان داعش و ماحصل حمایت کشورهای مختلفی مانند: ترکیه، عربستان، امارات و قطر هم این بود که ما می خواهیم حمایت بکنیم از اسلام و احکام اسلامی؛ بنا بر این اگر واقعاً داعیه دار حمایت از اسلام و احکام اسلامی هستید، چرا الآن از قدس حمایت نمی کنند؟ چرا نیروهای خودشان را علیه آمریکا و اسرائیل سازماندهی نمی کنند؟
وی عنوان کرد: نکته سوّم این است که ضدّیّت آمریکا با کشورهای مسلمان، مشخّص تر و آشکارتر می شود، همچنان که آمریکائی ها هیچ زمان حمایت خودشان را از اسرائیل بر نداشتند، همانگونه که حمایت رئیس جمهور فعلی، قوی تر و آشکارتر است و حمایت از رژیم صهیونیستی اعلام ضدیّت است با مسلمانان دنیا.

امام جمعه دولت آباد ادامه داد: فریاد اعتراض همه مسلمانان در گوشه و کنار دنیا هم اکنون بلند است و آمریکا با اعلام انتقال سفارت خود به بیت المقدس یک دهن کجی به بسیاری از قطعنامه های بین المللی انجام داده است.
۱۶ آذر روز دانشجو
روز دانشجو را تبریک عرض می کنم به همۀ دانشجویان عزیز. دانشجویان سرمایه های مملکت اسلامی هستند.

اگر دانشجو درس را همراه با تعهّد و تخصص کند مایۀ پیشرفت هم خودش می شود و هم جامعه. مسئولین نظام، خصوصاً مقام معظّم رهبری تأکید دارند بر علم آموزی و تقویت دانشگاه‌ها و ارتقاء اخلاقی دانشجویان. دانشجویان سرمایه هستند و دشمن هم برای نابودی این سرمایه ها طبیعتاً اقداماتی را انجام داده و میدهد. دانشجویان ما باید آگاه باشند یکوقت آلت دست دشمن قرار نگیرند. البتّه الحمدالله ما دانشجویان خوب و آگاه و بابصیرت زیاد داریم. در عرصه های مختلف سازندگی و علمی بسیجی وار ظاهر شدند و پیشرفت‌های زیادی داشتند. امیداوارم که دانشجویان این شهر و این شهرستان هم همّت خودشان را داشته باشند و به یاری خداوند تبارک و تعالی با قوّت و قدرت، هم به درس و هم به اخلاق توجه داشته باشند. باید از دانشجویان خوب و نخبه و متخصّص و متعهّد استفاده بشود. ما باید از دانشجویان کمال استفاده را بکنیم. گاهی یک دانشجو در دوران دانشجویی کارنامه درخشان علمی و اخلاقی و انقلابی داشته ولی استخدام نمی‌شود. این یک نقطه ضعف است که ضرر می زند به آینده مملکت و نظام ما. امیدوارم که مسئولین هم توجّه به دانشجویان داشته باشند.

ارسال نظرات