جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

نیروهای مسلح با جان و دل از نظام و کشورمان دفاع می کنند

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان سپاه هوراند، گفت: نیروهای مسلح از جمله مهم ترین رکن های نظام است و همواره ارتش، سپاه و بسیج با جان دل از جمهوری اسلامی و مرزهای کشورمان دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۴۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با اشاره به قدرت دفاعی کشورمان اظهارداشت: رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند؛ ما سلاح هسته ای نداریم و نمی سازیم و استفاده نمی کنیم ولی در هر سطحی که به ما حمله کنید در همان سطح به شما حمله می کنیم، اگر اسرائیل غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم.

وی اضافه کرد: من به شما نوید می دهم اگر از طرف کشوری، سکویی یا ناوی به سمت کشورمان شلیکی بشود، شورای امنیت تصویب کرده که بصورت اتوماتیک تمام مراکز مهم آن کشور مورد موشک باران اتوماتیک قرار می گیرد.

نیروهای مسلح با جان و دل از نظام و کشورمان دفاع می کنند

عباسقلی زاده به اهمیت سپاه برای پاسداری از انقلاب اشاره و بیان کرد: حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را به سپاه پاسداران سپرد هرچند هجمه های زیادی به سپاه وارد می شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت وجود رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و با اشاره به سخن پوتین درباره آیت الله خامنه ای، گفت: پویت درباره رهبرمان گفته است؛ تا زمانی که فکر این مرد دانا و اندیشمند این کشور را اداره می کند، هیچ تهدیدی بر این نظام و مملکت اثر نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار