نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنااستقلال طلبی و آزادی خواهی از خصوصیات بارز دانشجویان است در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشکده فنی و حرفه ای پسران یاسوج برگزار شد گفت: رمز موفقیت دانشجویان ایرانی بصیرت دانشجویی، داشتن روحیه ابتکار و خلاقیت و تلاش یزای دستیابی به افق های بالاتر برای رشد و توسعه کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۱۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
غلام محمد زارعی روز دانشجو را روز استقلال طلبی، آزادی خواهی و ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد برشمرد و افزود: دانشجویان با هوشیاری و بصیرت در تمام مراحل نظام و انقلاب به خوبی نقش خود را در در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم روز دانشجو را به عنوان روز استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و روز ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی برشمرد و گفت: دانشجویان درتاریخ مبارزات ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از حاکمیت ملی و مبارزه با توطئه گرایی دشمن همواره حضور منسجم و نقش اثرگذاری داشتند.
سرهنگ انصاری دانشجویان را از عناصر تولید علم و ثروت و سازندگی کشور برشمرد و گفت: دانشگاه مهد پرورش روشنفکران و نخبگان برای رشد و تعالی جامعه است و دانشجویان باید قدر این فرصت را بدانند و به خوبی از آن استفاده کنند.
تجلیل از دانشجویان برتر این دانشگاه، مولودی خوانی و اجرای نمایش طنز از دیگر برنامه‌های جانبی این جشن بود.
ارسال نظرات