انتصاب بیشترین مدیران زن در وزارت کار

معاون امور حقوقی مجلس وزارت کار، تعاون و رفاه انتصاب بیشترین مدیران زن در وزارت کاراجتماعی در مراسم معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: این وزارتخانه با انتصاب ۱۳۶۸ زن در حوزه‌های پایه و میانی مدیریتی، بیشترین تعداد مدیران بانو در کشور را دارد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۷۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
جمشید تقی زاده افزود: از این تعداد، ۳۵ نفر در سطوح مدیرکل و بالاتر مشغول هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم گفت: در تکنولوژی توسعه، هیچ تفاوتی از نظر جایگاه بین زن و مرد وجود ندارد و استفاده از مدیران زن در بخش‌های مختلف و سطوح مدیریتی باعث پیشرفت کشور می‌شود.
علی محمد احمدی افزود: اگر چه زنان به دنبال حق خود از پست‌های مدیریتی نیستند، اما این موضوع، حق را به ما نمی‌دهد که فضا را در جامعه برای بانوان توانمند محدود کنیم.
وی افزود: بانوان بیشتری در سطوح مختلف مدیریتی کهگیلویه وبویراحمد منصوب خواهند شد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان جامعه در کنار مردان در صحنه‌های تصمیم گیری حضور دارند.
غلام محمد زارعی افزود: رویکرد نمایندگان مردم استان در مجلس علاوه بر کار‌های زیر بنایی و توسعه در استان، توجه ویژه به نیروی انسانی و تلاش برای رفع مشکل بیکاری آن‌ها است.
مشاور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حوزه بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه ویژه وزیر به حوزه زنان باعث انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد شد. انتصاب بیشترین مدیران زن در وزارت کار
نگین اظهارامیدواری کرد که روز به روز شاهد حضور بیشتر زنان در سطح مدیریت عالی جامعه باشیم.
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اولویت‌های کاری خود گفت: برای تک رقمی کردن نرخ بیکاری در استان، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال هستیم.
پروانه نیک مرام افزود: در ادارات باید مرزبندی قومی و قبیله‌ای را کنار بگذاریم، زیرا اعمال علایق شخصی و قومیت گرایی باعث ضایع شدن حق الناس و عقب ماندگی استان می‌شود.
وی گفت: باید به همه کسانی که دغدغه رفع مشکلات مردم و شایستگی لازم را دارند، کار واگذار شود.
ارسال نظرات