دبیر کمیته علمی چهارمین کنفرانس ملی GIS:
دبیر کمیته علمی چهارمین کنفرانس ملی GIS گفت: از تعداد 575 مقاله ارسالی به دبیرخانه چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق 183 مقاله پذیرش شده است.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امیر رضا مرادی دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق در نشست خبری با بیان اینکه چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق با همکاری دانشگاه صنعتی اراک و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو  در استان مرکزی برگزار خواهد شد، گفت: این کنفرانس در روزهای 22 و 23 آذرماه در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس ملی با رویکرد هم‌اندیشی و هم‌افزایی در فعالیت‌های انجام شده در حوزه GIS برگزار می‌شود و فرصتی است تا محققان و دانش پژوهان این حوزه تبادل اطلاعات در این زمینه داشته باشند.

دبیر کمیته علمی چهارمین کنفرانس ملی GIS تصریح کرد: تاکنون 575 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد 24 درصد در حوزه آب، 62 درصد در حوزه برق و بقیه مقالات دانشگاهی است.

مردای یادآور شد: 22 درصد مقالات ارسالی به این کنفرانس از سوی پژوهشگران استان مرکزی ارائه شده است. همچنین از مجموع مقالات ارسالی 183 مقاله از سوی داوران پذیرش شده که از این تعداد نیز 110 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود.

وی افزود: این مقالات با حساسیت خاصی مورد ارزیابی قرار گرفته به طوری که هر مقاله توسط 5 داور مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری کنفرانس هفت کارگاه‌های علمی، تخصصی و بین‌المللی با حضور صاحب نظران ایرانی و بین المللی و مدیران عامل شرکت‌های مطرح خارجی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات