علی عشوری رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : كلاس داوری درجه 3 ، در نیمه دوم آذر ماه بصورت استانی ویژه ( آقايان و بانوان )در اراک برگزار گرددید.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۶۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

 علی عشوری رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی  با اعلام این خبر افزود : كلاس داوری درجه 3 ، در نیمه دوم آذر ماه بصورت استانی ویژه ( آقايان و بانوان )در اراک برگزار گرددید.

وی گفت : این کلاس آموزشی با حضور 35 شرکت کننده از نقاط مختلف استان مرکزی برگزار شد و شرکت کنندگان درآن جدیدترین قوانین داوری در بازی های بومی و محلی را فرا گرفتند.

عشوری ادامه داد : این دوره آموزشی به مدت سه روز و با بهره گیری از دکتر سهرابی مربی ؛ داور و استاد با سابقه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در رشته های دال پلان، هفت سنگ، لی لی، خانه بازی و طناب کشی برگزار شد.

وی تصریح کرد : استان مرکزی در سالهای 95و 96 در رشته های کشتی با چوخه، هفت سنگ، طناب کشی، کشتی آلیش بانوان ، هفت سنگ بانوان جزء استان های برتر کشور بوده است.

به گفته علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی هم اکنون 500 داور به صورت سازماندهی شده در نقاط مختلف این استان فعالیت می کنند .

ارسال نظرات