بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان درخصوص توطئه اخیر آمریکایی-صهیونیستی:
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محکومیت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۹۵۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محکومیت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکرالله،والله خیرالماکرین

استکبار جهانی،در پی شکستهای زنجیره ای در برابر جبهه ی مقاومت اسلامی،دست به تلاش مذبوحانه ای دیگر زده،و این بار خود به میدان آمده و با اعلام پایتختی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی،در صدد انحراف افکار عمومی جهانیان برآمده است.

اقدام ابلهانه ی ترامپ،مصداق بارز حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است وبارها و بارها در کلام امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است.
ترامپ و نتانیاهو و ملک سلمان ،و نیز مزدوران دست ساز آنها مثل القاعده و داعش و سایر گروههای تکفیری در سراسر جهان،با گسترش مقاومت جهانی اسلام و پایداری محور مقاومت؛ایران انقلابی به تدریج چهره واقعی پلید استکبار وصهیونیسم و ارتجاع را نشان داده و خواسته یاناخواسته به گسترش و تعمیق بیداری اسلامی وجهانی کمک می کنند.
اقدام اخیر ترامپ ،در واقع تیرخلاص، بر چهار دهه تلاشهای ذلیلانه ی سران عرب و برخی گروههای فلسطینی ،برای مذاکره و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی بود.
بی تردید این تلاش مذبوحانه به فرموده رهبر بصیر امت اسلامی ،پاسخی کوبنده تر را از ملتهای مسلمان دریافت خواهد کرد و حلقه ای دیگر از شکستهای زنجیره ای استکبار را تکمیل خواهد ساخت.
ره آورد این خیمه شب بازی آمریکایی-صهیونیستی،چیزی جز تقویت امت اسلامی،عمق یابی بصیرت انقلابی ملتهای مسلمان،به مخمصه افتادن بیشتر مزدورانی چون آل سعود و گسترش نفرت عمومی از آمریکا و سرانجام ،تحقق سریعتر فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستها در کمتر از ۲۵ سال نخواهد بود.
اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان،به عنوان تشکل پیشتاز در طرح برنامه های جهان بدون آمریکا،جهان بدون صهیونیسم و اینک "جهان،بدون ترور" ،ضمن محکومیت شدید این اقدام منفور،با اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور و در فضای مجازی،همه ظرفیت های خلاقانه و مبتکرانه ی اعضای عزیز انجمنهای اسلامی دانش آموزان و سایر تشکلهای دانش آموزی را برای این مبارزه مقدس و در دفاع از قبله اول مسلمانان و سرزمین مبارک قدس و فلسطین به کار خواهد گرفت وبرای تحقق پیش بینی الهی امام امت اسلام،در فروپاشی ومحو کامل رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین نماد تروریسم ،از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انشالله تحقق آرزوی دیرینه امت اسلام به پرچمداری نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و همراهی همه ی آینده سازان جهان اسلام،به وقوع خواهد پیوست.
انّهم یرونه بعیداََ و نَراهُ قریباََ.

ارسال نظرات